[QUOTE="vieras";24048685]No joo, kyllä toisaalta 2 vuotiaan elämäkin on keskimäärin varmaan helpompaa, kuin keski-ikäisen aikuisen ihmisen. Kuvittelet, että olet (yl)itöistä tullut, haluat kotiin, koululaiset odottaa ruokaa, pitäisi päästä kokkailemaan, siivota, tehdä vielä muutama homma ennen lähtöä, pakata. Kyllä mä oikeasti ymmärrän, että joskus se jonottaminen vituttaa, kun on tottunut, että yleensä pääsee vähemmällä. Ja varsinkin sitten kiireessä ja väsyksissä se jonotus on jotain äärimmäisen ärsyttävää. Mä oikeasti arvostan ihmisiä, jotka jaksaa hymyillä ja olla iloisia aina vaikka mitä tapahtuu, itse olen niin tulinen ihminen, etten pysty siihen aina...[/QUOTE]
Ei mun tarvitse kuvitella: Olin itse erittäin kiireisen työpäivän jälkeen kaupassa. Ja vielä tuo 2-v "helpottamassa" reissua, nämä ohittelijat näyttivät sen sijaan olevan kaupassa ihan yksin. (En tosin ollut ylitöissä, mutta tuskin kukaan muukaan kaupassa ollut, sen verran aikaisin olin liikkeellä.) Tottahan toki se ruuhka ärsyttää, mutta ei se siitä yhtään helpota, jos kyynärpäätaktiikalla ohittelee ja varsinkin noita pikkulapsia, jotka kyllästyttyään saattavat alkaa raivoamaan niin, että kenelläkään lähimaastossa ei ole kivaa sitä kuunnella.
Eli voi sitä myrtsinä olla, mutta silti malttaa olla sen verran peruskohtelias, ettei törmäile tai ohittele.
t. se 2 v:n äiti