M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuppikoko G85. Kyllä olen ylipainoinen, mutta silti miehiä kiinnostaa kovasti mun rinnat. Ei mun rinnat mitkään terhakat ole (mutta ei roiku navassakaan), mutta silti miesystävä on jatkuvasti niiden kimpussa. Ei osaa pitää käsiään irti niistä kun olemme kahdestaan. Ja mies siis itse hoikka ja urheilullinen, että ei tarvitse ajatella miehenkin olevan ylipainoinen.
Raskakudosta eli läskiä on kaikissa rinnoissa joten melko huvittava tuo yksi kommentti tuossa ylempänä.
Alkuperäinen kirjoittaja nänninapa;29629463:Läskitissit tulee kun muutenkin lihoo. Löysät roikkuvat läskilärpäkkeet ja nännit hipoo napaa, nam nam. :x
Terveisin 85H läskitissinen.
No ei se mun vika ole jos sulla rinnat roikkuu navassa. Ei mulla ainakaan roiku ja kovasti miehiä kiinnostaa rinnat. Se on kyllä ärsyttävää kun katsotaan rintoja kun puhutaan, silmiin sitä pitää katsoa kuten hyviin tapoihin kuuluu. Enkä edes käytä liian avonaisia paitoja.
Vain todella ylipainoisilla kuppikoko on d ja siitä ylöspäin. Sellaisia ei kyllä terve mies himoitse.