Himoitsevatko miehet rintojasi ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitenon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Melko yleinen harhaluulo, että miehet erityisesti teidän utareita "himoitsisi". :D eiköhän se ole haaruksissa oleva karvamunkki joka on homman juju, joskus saattaa joutua kehumaan hiuksia tai vaikka hinkkejä että haarukset aukeaa nopeammin mutta eipä niillä tisseillä mitään tee silloin kun pannaan säkit tyhjäksi niin että tanner tömisee!

Kieltämättä, kyllä varustukseni kiinnostaa, varsinkin kesäisin kun en käytä mitään kuppikokoa. Ne on ihan normaalit, ei isot eikä pienet, eivät riipu, ainakaan vielä. Luulen, että se kiinnostus johtuu härnäävästä olemuksestani, sillä usein annan tissivaon ujostelemattomasti näkyä aika rohkeastikin.

Melko yleinen harhaluulo, että miehet erityisesti teidän utareita "himoitsisi". :D eiköhän se ole haaruksissa oleva karvamunkki joka on homman juju, joskus saattaa joutua kehumaan hiuksia tai vaikka hinkkejä että haarukset aukeaa nopeammin mutta eipä niillä tisseillä mitään tee silloin kun pannaan säkit tyhjäksi niin että tanner tömisee!

melkoinen harhaluulo että kaikki miehet olisi niin kuin sinä.

[QUOTE="siis";29630595]melkoinen harhaluulo että kaikki miehet olisi niin kuin sinä.[/QUOTE]

Ei kaikki mutta hyvin monet. Enemmän mä miehiä tunnen ajatustasolla kuin sinä tai muut tortunvartijat.

Selitä nyt mitä niillä rasvamollukoilla siinä edessä tehdään jos elämänkin perustarkoitus on levittää siementä vakoon?

80 DD. Kyllä ja on tultu sanomaankin että "mä olen aina haavelillut sun tisseistä" ja kiva känninen tuijotus suoraan tissivälikköön :D mukava sitten olla töissä näitten tuijottelijoiden kanssa......

Ei nyt kuolaa niiden perään, mutta välillä huomaa että joidenkin miesten katse hakeutuu silmistä rintoja päin :D
Ja on ne kehujakin joskus saaneet. Ja oma mies sanoo tykkäävänsä.
On 75 B, omasta mielestäni turhan pienet.

Kröhöm eikös se oo miehen dna:han kirjoitettu ominaisuus,että mies vähintäänkin vilkaisee lähes kaikkien näköpiirissä olevien naisten rintavarustuksia. Ja parhaimmillaahan tuo vilkasu tapahtuu kohteen huomaamatta.

Toki osa miehistä ei tunnusta tätä ainakaan naisille....

Kröhöm eikös se oo miehen dna:han kirjoitettu ominaisuus,että mies vähintäänkin vilkaisee lähes kaikkien näköpiirissä olevien naisten rintavarustuksia. Ja parhaimmillaahan tuo vilkasu tapahtuu kohteen huomaamatta.

Toki osa miehistä ei tunnusta tätä ainakaan naisille....

Varmaan ne miehet joilla on maidon jano?

Itse pidän normaalimpana vilkaista haaruksiin kun siellä on mätäs on.

Juu nuorena kyllä, kun olin hoikka ja kuppikoko oli 70 D. Nyt imetys, aika ja maanvetovoima ovat tehneet tehtävänsä. Oma mies tykkää silti, muíden ei tarvi tykätäkään, liiveillä ihan ok, muuten ei.

Tuota kuppikoko hommasta on mies vähän hämillään. Nykyisella naisystävällä on normaalikokoiset rinnat oisko B75 ta C70 kokoa. Exällä oli mielestäni valtavat meloonnit ja kuppikoko oli luokkaa D90 tai DD90. Nyt täällä joku kertoo että on kuppikoko G tai jopa H? Hittovie siinähän on vielä kolme kokoa lisää noihin minun mielestä isoihin rintoihin.

Tuota kuppikoko hommasta on mies vähän hämillään. Nykyisella naisystävällä on normaalikokoiset rinnat oisko B75 ta C70 kokoa. Exällä oli mielestäni valtavat meloonnit ja kuppikoko oli luokkaa D90 tai DD90. Nyt täällä joku kertoo että on kuppikoko G tai jopa H? Hittovie siinähän on vielä kolme kokoa lisää noihin minun mielestä isoihin rintoihin.

Rintsikoille on annettu noita isompia kirjaimia jotta naiset olis tyytyväisiä.
Itsellekin on vähän vaikea ymmärtää minkälaiset koripallot (tai jumppapallot ennemminkin :D ) joillain on jos kuppikoko on H. Minusta jo DD näyttää ns. liian isolta, siis kantajalleen tuskallisilta.

Rintsikoille on annettu noita isompia kirjaimia jotta naiset olis tyytyväisiä.
Itsellekin on vähän vaikea ymmärtää minkälaiset koripallot (tai jumppapallot ennemminkin :D ) joillain on jos kuppikoko on H. Minusta jo DD näyttää ns. liian isolta, siis kantajalleen tuskallisilta.

:headwall: :headwall: Joo ihan vain sen takia on annettu isompia kirjaimia, että naiset olisivat tyytyväisiä. Missään nimessä ei voi olla kyse siitä, että ne rinnat oikeasti on niin isot. :headwall:

Itsellä on G-kuppi ja mua vituttaa tuollaiset tollot kuten sä.

Yhteistyössä