Himoitsevatko miehet rintojasi ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitenon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Ärsyyntynyt";29635065]:headwall: :headwall: Joo ihan vain sen takia on annettu isompia kirjaimia, että naiset olisivat tyytyväisiä. Missään nimessä ei voi olla kyse siitä, että ne rinnat oikeasti on niin isot. :headwall:

Itsellä on G-kuppi ja mua vituttaa tuollaiset tollot kuten sä.[/QUOTE]

On olemassa edelleenkin se perinteinen kuppikoko, jota suurin osa naisista käyttää. Sen rinnalle on tullut muutaman alusvaatemerkin käytössä oleva kokoluokitus, joissa A kupin tissit pyöristyvät kauniisti C:ksi. Itselläni oli ennen rintojen pienennystä normimitoituksella F/80 ja se oli todellakin harvinaisen suuri koko. En edes halua tietää mikä se kirjain olisi noilla toisilla kokomerkinnöillä ollut.N???

Kyllä ja joka paikassa jäävät tuijottamaan. E-kuppi. Yksinoikeus vain omalla miehelläni. On myös oma koira näykännyt paidan läpi nännistä, mokoma uros sekin :)

Olen nainen ja umpihetero mutta jos jollain tooosi suuret rinnat niin on outoa miten katse jotenkin kiinnittyy niihin, se on niinkuin joku nähtävyys :D.
Vai oonko mä vaan tälläinen kun itse olen ihan toista maata. Ehkä se onkin sellaista hölmistynyttä tuijotusta... Mun on vaikea ymmärtää miten joku pärjää oikein isojen tissien kanssa, itsellä kun oli hetken jotain C:tä heti synnytyksen jälkeen niin olo oli jo aika tukala, ne oli jotenkin koko ajan edessä. Apua jos pitäis lähteä hölkkälenkille. Ja olisi tosiaan aika epämiellyttävää jos ihmiset tuijottelisi tissejä.

Yhteistyössä