Himoitsevatko miehet rintojasi ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitenon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
70D on koko. En ainakaan ole tajunnutt, että kovasti tuijottelisivat. No muutaman kerran oon huomannut, että yksi miespuolinen työkaveri vähän silmäili, kun oli tyköistuva mekko päällä, mutta ei muuten. Oma mies kyllä on useinkin tisseissäni kiinni ja niitä himoitsee.

Ikävä kyllä himoitsevat. Mulla on G-kuppi :p
Ja ikävä kyllä koska musta on jokseenki törkeetä kuolata naisen rintoja vaikka mulla olis oma miesystävä vieressä..pidemmän päälle ärsyttää.

Kuppikoko G85. Kyllä olen ylipainoinen, mutta silti miehiä kiinnostaa kovasti mun rinnat. Ei mun rinnat mitkään terhakat ole (mutta ei roiku navassakaan), mutta silti miesystävä on jatkuvasti niiden kimpussa. Ei osaa pitää käsiään irti niistä kun olemme kahdestaan. Ja mies siis itse hoikka ja urheilullinen, että ei tarvitse ajatella miehenkin olevan ylipainoinen.

Raskakudosta eli läskiä on kaikissa rinnoissa joten melko huvittava tuo yksi kommentti tuossa ylempänä.

Kuppikoko G85. Kyllä olen ylipainoinen, mutta silti miehiä kiinnostaa kovasti mun rinnat. Ei mun rinnat mitkään terhakat ole (mutta ei roiku navassakaan), mutta silti miesystävä on jatkuvasti niiden kimpussa. Ei osaa pitää käsiään irti niistä kun olemme kahdestaan. Ja mies siis itse hoikka ja urheilullinen, että ei tarvitse ajatella miehenkin olevan ylipainoinen.

Raskakudosta eli läskiä on kaikissa rinnoissa joten melko huvittava tuo yksi kommentti tuossa ylempänä.

Läskitissit tulee kun muutenkin lihoo. Löysät roikkuvat läskilärpäkkeet ja nännit hipoo napaa, nam nam. :x
Terveisin 85H läskitissinen.

Alkuperäinen kirjoittaja nänninapa;29629463:
Läskitissit tulee kun muutenkin lihoo. Löysät roikkuvat läskilärpäkkeet ja nännit hipoo napaa, nam nam. :x
Terveisin 85H läskitissinen.

No ei se mun vika ole jos sulla rinnat roikkuu navassa. Ei mulla ainakaan roiku ja kovasti miehiä kiinnostaa rinnat. Se on kyllä ärsyttävää kun katsotaan rintoja kun puhutaan, silmiin sitä pitää katsoa kuten hyviin tapoihin kuuluu. Enkä edes käytä liian avonaisia paitoja.

No ei se mun vika ole jos sulla rinnat roikkuu navassa. Ei mulla ainakaan roiku ja kovasti miehiä kiinnostaa rinnat. Se on kyllä ärsyttävää kun katsotaan rintoja kun puhutaan, silmiin sitä pitää katsoa kuten hyviin tapoihin kuuluu. Enkä edes käytä liian avonaisia paitoja.

En ole väittänytkään että olis sun vika.
Mulla tosiaan roikkuu melkein navassa asti, ne on läskitissit ja ne tuskin miehiä kiinnostaa.

Yhteistyössä