Himoitsen lapseni kummisetää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mörökölli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mörökölli

Vieras
siis mitähän pitäisi tehdä, kun tajusin tänään himoitsevani kielletyllä tavalla kuopukseni kummisetää? olen onnellisesti naimisissa,minulla on hyvä mies ja kaksi ihanaa lasta..

kyseinen mies on sinkku ja mieheni hyvä ystävä..ja nyt en sitten tiedäkkään mitä oikein ajatella..kun en saa ajatuksiani hänestä pois vaikka mitä tekisin...ja minä kun kuvittelin olevani täysin onnellinen ja tyytyväinen elämääni :(

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
:o :o :o :o kuinka kauan sie oot sitä himoinnu?

tänään tajusin, että vois olla kiva nusasta, kun oli saunassa ja grillaamassa meillä tänään ja olivat vaan pyyhkeissä tuossa takapihalla ja tottakai heitteli ihan mahottomia juttuja, enkä tiiä voisko niitä ottaa todesta :(

Alkuperäinen kirjoittaja mörökölli:

tänään tajusin, että vois olla kiva nusasta, kun oli saunassa ja grillaamassa meillä tänään ja olivat vaan pyyhkeissä tuossa takapihalla ja tottakai heitteli ihan mahottomia juttuja, enkä tiiä voisko niitä ottaa todesta :(

:o :o no tuotaa... ottiko mitään sen kummempaa kontaktia? ja entäs miehes, huomasko hän?

Mä kans sain la niin paljon kohteliaisuuksia, ett on meny alkuviikko vähä oudoissa tunnoissa. Toivottavasti omalla kohdalla kyse on vaan kesästä ja menee mahd.pian ohi...

Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:
Sinuna en tekisi mitään. Tuollaiset ajatukset ja ihastumiset menee ohi. Tietty jos haluat jotain suhdetta niin sitten haet eroa ja isket kiinni, mikäli onni suo.

mutta mistä sen tietää mikä on pelkkää ihastumista ja mistä vois tulla jotain myöhemmin?

:o :o no tuotaa... ottiko mitään sen kummempaa kontaktia? ja entäs miehes, huomasko hän?

kattelihan tuo ja flirtti virtasi, mutta ei toki hipelöimään käynyt..

no ei mun mies mitään huomaa..siis hirveen hyvä mies, mutta pitää minua varmaan yhtä kalustoon kuuluvana kuin telkkarin kaukosäädintä ja yhtä varmana tapauksena :(

Sinuna en tekisi mitään. Tuollaiset ajatukset ja ihastumiset menee ohi. Tietty jos haluat jotain suhdetta niin sitten haet eroa ja isket kiinni, mikäli onni suo.

mutta mistä sen tietää mikä on pelkkää ihastumista ja mistä vois tulla jotain myöhemmin?

tuota minäkin mietin...entäs jos otan eron ja hommasta ei tulekkaan mitään?

Eihän sitä mistään voi tietää. Jos itsellä on hyvä ja toimiva parisuhde niin mitä sillä on väliä tulisiko suhteesta mitään. Jos taas täytyy tuollaista miettiä niin ehkei se oma suhde olekaan niin hyvä ja silloin varmaan kannattaisi hoitaa omaa suhdettaan. Tai sitten ottaa ero. Pettämistä minä en hyväksy.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mä kans sain la niin paljon kohteliaisuuksia, ett on meny alkuviikko vähä oudoissa tunnoissa. Toivottavasti omalla kohdalla kyse on vaan kesästä ja menee mahd.pian ohi...

hmmm..voiskohan kyse olla vain kesähuumasta?

en suosittele hätiköimään, parasta katsella tilannetta ja kun olet varma että siitä tulee jotain niin sitten ero. tosin tekeekö hyvää sulle olla nykyisen miehesi kanssa jos mietit muuta vaihtoehtoa?

Alkuperäinen kirjoittaja niih:

en suosittele hätiköimään, parasta katsella tilannetta ja kun olet varma että siitä tulee jotain niin sitten ero. tosin tekeekö hyvää sulle olla nykyisen miehesi kanssa jos mietit muuta vaihtoehtoa?

hän on kuitenkin turvallinen, hyvä palkkainen, ei juo, ei polta eikä lyö ja erittäin hyvä isä lapsillemme..ei kait noitakaan asioita voi ihan olan kohautuksella ohittaa?

kun pähkään, että voisiko tämä olla vain hetken huumaa..jokin kriisivaihe elämässäni vai mitä..kun en oikeastaan ole tyytymätön elämääni, mutta silti toisen miehen katse saa sukat vipajamaan jaloissa..

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

hmmm..voiskohan kyse olla vain kesähuumasta?

Sun kohdalla en osaa sanoo, mut omalla kohdalla on PAKKO olla. Mä tiedän, ett haikailisin vielä tähän tilanteeseen jos jotain erehtyisin tekee. Ku vaan menis tällanen "kesäihastus" pian ohi, ku olo on ku teinitytöllä. Tympee vaan ku varmaan just ku pääsee tilanteesta ohi, on edessä taas kohtaaminen eräissä juhlissa ja jaiks sitä tunnetta.

Mä laitan kuitenkin kylmästi kesän piikkiin ja uskon ett katuisin, jos jotain tapahtuis:)

Alkuperäinen kirjoittaja niih:

hän on kuitenkin turvallinen, hyvä palkkainen, ei juo, ei polta eikä lyö ja erittäin hyvä isä lapsillemme..ei kait noitakaan asioita voi ihan olan kohautuksella ohittaa?

kun pähkään, että voisiko tämä olla vain hetken huumaa..jokin kriisivaihe elämässäni vai mitä..kun en oikeastaan ole tyytymätön elämääni, mutta silti toisen miehen katse saa sukat vipajamaan jaloissa..

ymmärrän kyllä mitä ajat takaa, ei taida muu auttaa kuin katsoa vaan tilannetta ja toivoa että menee ohi, ja jos ei mee niin toivoa että suhde toiseen mieheen on mahdollinen ja onnistuu... itselläni on lämpimiä tunteita mieheni veljeen, johtuen jutusta mikä tapahtui ennen kuin mieheni tapasin... olen asian kanssa kauan paininut ja tullut tulokseen että en miestäni häneen kuitenkaan vaihtaisi, mutta en tosin pääse pienestä ihastuksestakaan eroon mitenkään. tilannettani tosin helpottaa se että en tapaa kyseistä henkilöä kovinkaan usein, 1 kerran tavannut näiden vuosien aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja onko:
Tuosta otsikosta tuli heti mieleen että tääkö tämän illan provo

Aina elämä ei oo tuttua ja turvallista, ennaltaodotettavaa. Joskus ihminen tuntee ehkäpä itselle ristiriitaisia tunteita, ilman että kyseessä vaan olis provo tms.

No siinä se provo ilmeisesti sitten tuli...
Mutta vastauksena ap:lle, niin oletko ihastunut muihin miehiin aikaisemmin (ollessasi nykyisen miehesi kanssa)? Jos olet, niin tämähän on luultavasti vain yksi jonossa, jos et ole, niin kysymys kuuluu kuinka kauan olet ollut miehesi kanssa? Siis ehkä tämä nyt on oire jostakin (esim. kun kirjoitit että miehesi pitää sinua itsestäänselvänä, ehkä haluat vain nähdä kelpaatko vielä jollekin muulle tai kaipaat huomiota) tai kriisi tms. Sanoisin että tuollaisia ihastumisia tulee ja menee, ennen kuin teet mitään mitä joudut katumaan, niin odottelepas vuosi ja tarkista sitten tilanne uudestaan. Jos et ole tehnyt tässä välissä mitään typerää, niin luultavasti huokaiset että onneksi et tehnytkään.

itelläni on tällänen tapaus että olen niin sanonnut eronnut kai meillä on jollakin tavoin avoin suhde..... en oikein tiedä mutta yks mun todella hyvä ystävä mua kiinostaaa välillä ollaan sekoiltu jne....ja voisin alkaa tapailee sitä jos uskaltais vaan ilmasta tunteet sille kun ex.ukkooni kohtaan ei oo tunteita vaikka oltiinkin 8.v yhessä ja ihanaa lasta on

Yhteistyössä