Onko teille koskaan käynyt niin että..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmekympin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmekympin

Vieras
Kun tapasitte miehenne hän oli mitä täydellisin. Mutta muutaman vuoden päästä huomaatkin ettei hänen vaatetyyli yms miellytä silmää? :o Itse olen kyllä onnellisesti sinkku, mutta hyvällä ystävälläni on tälläinen "ongelma". Kuulemma suoraan pistää vituttamaan kun hänestä tuntuu ettei mies jaksa panostaa ulkonäköönsä ollenkaan. Esim. käyttää vuosia vanhoja (jotkut jo oikeen pahasti kulahtaneita) vaatteita. No vaateostoksilla haluaa jonnekkin halpahalliin ja yleensä kuulemma valitsee juuri ne mitkä vähiten ystäväni silmää miellyttävät. Ei ole halukas kokeilemaan uutta ja kaikki liian homomaista.. :D

Mutta siis mua jotenkin vaan rupesi mietityttämään tämä. :D Enkä nyt jaksa tänne näitä "luonne on se tärkein ulkonäöstä viis" juttuja.

Mä ihastuin ja rakastuin miehessä siihen sen luonteeseen ja silmien pilkkeeseen. Pidempään oltuamme yhdessä, aloin näkemään ne "viat" ja huomasin ettei se ole ostanut.. pitkään aikaan uusia vaatteita edes tai kenkiä :D Ei se haittaa, mutta alkoi jostain syystä ärsyttämään. No mä aloin ostelemaan miehelle vaatteita (sen tyylisiä) ja se oli ihan innosta pinkeenä, kun on niin laiska menemään kauppaan ja nyt ne vaatteet vaan käveli kaappiin. :) Nyt näyttää hyvältä ja siitä itsestäkin tuntuu paljon paremmalta kuulemma.

• Tykkää
Reactions: Millenia
wpsCE.jpg

mä olen tosi huono käymään kaupoilla ja olen oikein tyytyväinen kun vaimo ostaa mulle vaatteita

olen sanonutkin että tärkeintä on että ne miellyttävät hänen silmäänsä koska hänhän mua joutuu katteleen

No mutta, sitähän se rakastuminen on :) Että siitä toisesta on jonkun näköinen kuva ja oletus päässä, ongelmia tulee ajan kanssa kun toista oikeasti rupee tuntemaan, rupee näkee ne viat ja huonot puolet. Se on semmosta, pitää vaan pitää mielessä, ettei kenenkään pukeutumisen pitäisi olla kompastuskivi. Että asiasta voi toki keskustella, mutta ei toisen tarvitse muuttaa omaa tyyliään toisen takia. Tapoja kyllä, muttei itseään. Ja pukeutuminen on yleensä tosi henkilökohtainen juttu, heijastelee ihmistä itteään ja sitä mistä pitää :)

Yhteistyössä