hiivatulehduksen hoito

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Hei!
Neukkatäti määräsi hiivatulehduksen hoitoon 500 mg:n cenestanpuikon.
No, käytin sen vaan huomasin sitten tuoteselostuksesta että jos tulehdus levinnyt ulkoisiin sukupuolielimiin, pitäisi samanaikaisesti käyttää jotain voidetta. Eli menikö puikko nyt hukkaan vai voiko tauti parantua pelkällä puikolla. Ainakin epäilen että hiivaa oli "ulkonakin" koska siellä on haava josta tuli verta aika-ajoin.

Jos sulla haavauma ulkosynnyttimissä, niin ehdottomasti käyt tänään hakemassa esim. Canesten voiteen apteekista, myydään myös erikseen. Muutenkin jos hoitaa vain sisäisen tulehduksen, niin tulehdus voi uusia helposti.

Onkohan mulla hiiva ku kutiaa alapää ja valkovuotookin tulee, mut se ei tosin haise millekään? Ja mikähän mun peffassakin on ku sekin alkanut sektion jälkeen kutiseen kamalasti. Siel oli sillo pieni pukama, mut ei ainakaan ulkoista enää näy olevan. Peräaukon poimutkin on aika kovat.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2007 klo 00:59 Vaivanen kirjoitti:
Onkohan mulla hiiva ku kutiaa alapää ja valkovuotookin tulee, mut se ei tosin haise millekään? Ja mikähän mun peffassakin on ku sekin alkanut sektion jälkeen kutiseen kamalasti. Siel oli sillo pieni pukama, mut ei ainakaan ulkoista enää näy olevan. Peräaukon poimutkin on aika kovat.

Ihan hiivalta kuulostaa, osta apteekista Canesten kombi, puikko emättimeen ja voidetta ulkosynnyttimiin ja peppureiän alueelle.

mä oon kaverin suosituksesta käyttänyt luontaistuotetta biocidin plussaa. Mulla oli ennen kerran kuussa hiivaa nyt ei oo ollut moneen kuukauteen kun oon noita napsinut yhden päivässä. Auttaa muuhunkin vastustuskykyyn...

Se on kumma juttu, et apteekissakin neuvotaan vaan niitä puikkoja. Eivät koskaan tarjoo sitä rasvaa. Mäkin tajusin vast kotona et ois pitäny ottaa se yhdistelmä ... Noh, käytin puikot ja vauvan sinkkivoidetta B) , hoidin aika monta päivää mut autto! Joskus aikasemmin kun oon hakenu puikot heti oireiden alettua, pelkät puikot on auttanu.

Yhteistyössä