Hiihdätkö?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras hiihtelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras hiihtelijä

Vieras
Millä tyylillä, kuinka usein, kuinka pitkiä lenkkejä? Paljonko kilometrejä tänä talvena? :) jne. jne.! Minä olen aina tykännyt, mutta tänä talvena innostunut käymään ihan säännöllisesti, 2-3 kertaa viikossa. Alkuun n. 6km perinteisellä mutta sitten pidentänyt 10km lenkkiin. Kunto oli tosi huono alussa mutta on jo selvästi vähän parantunut.. Harrastaako muut? :)
 
Ostin kunnon välineet hiihtoon viime talvena, mutta lähinnä olen lapsen 5v kanssa käynyt tuossa lähipellolla hiihtelemässä. Eihän siinä itse mitään liikuntaa saa kun vauhti on mitä on, mutta ehkä tässä joku kerta paremmille laduille saan raahattua itseni. Hiihtäminen on kivaa, olen aina tykännyt!!
 

Similar threads

S
Viestiä
7
Luettu
360
S
U
Viestiä
2
Luettu
1K
H
K
Viestiä
21
Luettu
8K
A

Yhteistyössä