V
vieras hiihtelijä
Vieras
Millä tyylillä, kuinka usein, kuinka pitkiä lenkkejä? Paljonko kilometrejä tänä talvena?
jne. jne.! Minä olen aina tykännyt, mutta tänä talvena innostunut käymään ihan säännöllisesti, 2-3 kertaa viikossa. Alkuun n. 6km perinteisellä mutta sitten pidentänyt 10km lenkkiin. Kunto oli tosi huono alussa mutta on jo selvästi vähän parantunut.. Harrastaako muut? 