HIENOT yksivuotiskuvat. Mistä?

Otsikossa kysymys jo tulikin :)

Eli ketä suosittelet pk- seudulta tai Tampereelta lähialueineen?

Haluisin pojasta maalis-huhtikuussa kivat 1.v kuvat, joissa olisi jotain muutakin kuin studion kangas taustalla ja jokin yksi rekvisiitta (tuoli, keinuhevonen ym. mitä näitä nyt on...)

Minulla ei ole valmista ideaa, joten plussaa olisi jos kuvaajalla olisi tarjota myös ideoita. Mutta kuva voisi olla mahdollisesti mustavalkoinen, kuvattu ulkona, siinä voisi olla jokin teema tms. Olisi kiva, että kuva menisi vaikka taulusta eikä olisi "pelkkä" muotokuva.

Ja sitten toinen kriteeri...hinta. Olen valmis maksamaan, mutta 200e ja yli parista paperikuvasta ilman mitään oikeuksia teettää itse lisää kuvia kuulostaa paljolta...Vai mikä näissä yleensä on hintahaitari ja mitä hinnalla saa?
Kiva olisi saada muutama kuva itselle digi muodossa ja teettää yksi isompi seinälle. Ja sukulaiset haluavat toki myös omansa...

Kuvaajan ei ole pakko olla ammattilainen. Taitava harrastajakin käy. Joten voit myös ilmiantaa ystävän tai tutun, jonka tiedät tämän tyyppisiä kuvauksia tekevän kohtuullisella hinnalla :)
 
miunmau
Sinulla on vielä reiusti aikaa opetella itse ottamaan kuvat.

Meillä on aivan tavallinen kamera enkä ole mikään kuvauksen ammattilainen, mutta lasten kuvat olen aina ottanut itse. Kuvat ovat usein olleet onnistuneempia kuin mitä olen lasten kuvia nähnyt valokuvausliikkeiden ikkuinoissa.

Paras aika ottaa kuva aamupalan jälkeen. Lapsi ei le enää unisen näköinen ja malttaa keskittyä kuvaukseen. Usein tarvitaan toinen aikuinen "viihdyttämään" lasta. Ja opettelet ottamaan kuvan oikealta korkeudeta ja etäisyydeltä.

Joskus ollaan saatu kuva otettua viidessä minuutissa ja pisimmillään on mennyt reilu puoli tuntia.
 
Tammerfors
Studio Dettani Tampereella. Tosi kivat kuvat ja makso vaan 20€ kuvaus, koevedokset sai omaan sähköpostiin ja sit pystyi sieltä tilaamaan kappalehintaan kuvia yms.

Tai sit voi ostaa tiedostoina haluamansa kuvat ja teettää kuvia tms missä haluaakaan, vaikka Eirikuvalla tai vastaavassa. Suosittelen :)
 
Kiitos vinkeistä. Kuvaaja löytyikin ihan läheltä, omista fb kavereista. Omistaa ammattilaistasoisen kameran ja on opiskellut valokuvausta. Ja pidän hänen ottamista kuvistaan, joten eiköhän hyvät kuvat tule :)

Minulla on kyllä silmää valokuvaukselle, mutta tavallisella kameralla tuskin saan haluamaani tulosta aikaiseksi.
 

Yhteistyössä