hienhaju valmiina t-paidoissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mökötöö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mökötöö

Vieras
saako tätä pinttynyttä hienhajua millään pois vai onko mentävä paitaostoksille? inhottavaa kun aamulla laittaa puhtaan paidan ja jo hetken päästä se haisee kun olis ollut montakin päivää käytössä...

kokeile laittaa paita pakkaseen puhtaana.se auttaa jonkun aikaa ennenku se pinttynyt haju tulee takasin.pidä sitä paitaa siis pakasteessa niin et se ihan jäätyy ja sit otat pois.mä teen joskus niin ja se kyl auttaa muttei pitkään,jos on oikein rakas paita niin laittaa sit aina välillä sen uudestaa pakastimeen nii voi sillee sitä kuiténki käyttää. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.09.2005 klo 13:11 mökötöö kirjoitti:
saako tätä pinttynyttä hienhajua millään pois vai onko mentävä paitaostoksille? inhottavaa kun aamulla laittaa puhtaan paidan ja jo hetken päästä se haisee kun olis ollut montakin päivää käytössä...

Meillä on kans noita hien hajuisia vaatteita.. Mies ja poika molemmat harrastaa jääkiekkoa ja sählyn peluuta. Laitoin ämpäriin haaleaa vettä ja hieman etikkaa, sitten vaatteet siihen ämpäriin ja annoin liota n. puoli tuntia. Sitten vain pyykkikoneeseen ja normaali ohjelma päälle. Ei muuten haise enää hielle vaatteet.

Itse olen käyttänyt tahranpoistoainetta kainaloihin. On uskomatonta miten jotkut paidat alkavat haista, vaikka et niitä edes hikisenä pidä. Myyjä sanoi kerran, että se on tietyt materiaalit, mitkä alkavat kärytä.

Yhteistyössä