Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jill:Alkuperäinen kirjoittaja täh:Siis te joilla ei käytetä haalaria (tai takki-housut yhdistelmää vastaavanlaista) niin mitä teidän lapsilla on päällä kesällä VESISATEESSA?Kuravaatteet?Huh huh...En minä ainakaan laita lapsia edes kesäsateella ulos ilman nuita vedenkestäviä haalareita ja takki-housuja.Enhän mene sinne itekään millään verkkapuvulla.Kesällä sinne alle ei tarvita muuta ku pikkarit ja t-paita,kun kylmenee nii sitten sitä KERROSPUKEUTUMISTA.Ja tarkenee vielä marraskuussakin samalla puvulla!
Jaa..meillä kyllä kesällä ollaan vesisateessa niillä pikkareilla ja t-paidalla, ILMAN vedenkestäviä haalareita..Mutta onhan näitä, äitejä jotka pukee lapsille haalarit kesällä, tumput kun lämmintä on enää 15 ja pipon kun laskee kymmeneen asteeseen. Mietityttää vaan että kuinka ne lapset voi ulkoilla talvella???
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jepujee, kiitti vastauksista. Mutta mun kaaliin ei vieläkään mee yhtälö 20astetta lämmintä ja välikausihaalari, sanotte te mitä sanotte.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jill:Alkuperäinen kirjoittaja täh:Siis te joilla ei käytetä haalaria (tai takki-housut yhdistelmää vastaavanlaista) niin mitä teidän lapsilla on päällä kesällä VESISATEESSA?Kuravaatteet?Huh huh...En minä ainakaan laita lapsia edes kesäsateella ulos ilman nuita vedenkestäviä haalareita ja takki-housuja.Enhän mene sinne itekään millään verkkapuvulla.Kesällä sinne alle ei tarvita muuta ku pikkarit ja t-paita,kun kylmenee nii sitten sitä KERROSPUKEUTUMISTA.Ja tarkenee vielä marraskuussakin samalla puvulla!
Jaa..meillä kyllä kesällä ollaan vesisateessa niillä pikkareilla ja t-paidalla, ILMAN vedenkestäviä haalareita..Mutta onhan näitä, äitejä jotka pukee lapsille haalarit kesällä, tumput kun lämmintä on enää 15 ja pipon kun laskee kymmeneen asteeseen. Mietityttää vaan että kuinka ne lapset voi ulkoilla talvella???
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jepujee, kiitti vastauksista. Mutta mun kaaliin ei vieläkään mee yhtälö 20astetta lämmintä ja välikausihaalari, sanotte te mitä sanotte.![]()
Onko sulla nyt ihan oikeasti jotain vikaa päässä? Onhan se välikausipuku nyt paljon vähemmän hiostava kuin kuravaatteet vesisateessa!!! Mitä kohtaa et tässä ymmärrä?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Talvella käytetään TOPPAPUKUA. Jonne voi tavittaessa lisätä vaatteita alle ja kovilla pakkasilla villapuvun. Joko nyt ymmärrät?
Alkuperäinen kirjoittaja fee:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Talvella käytetään TOPPAPUKUA. Jonne voi tavittaessa lisätä vaatteita alle ja kovilla pakkasilla villapuvun. Joko nyt ymmärrät?
heh juu ja eräillä "vilukissoilla" on toppapuvut päällä kun mittari näyttää +5C.. ei ihme, jos palelee kun heidät on syntymästään asti ylipuettu.