V
vieras
Vieras
Voiko OKT:n pihaan autotalliin ottaa hevoisen? Pitkään olen haaveillut, saisin hoitaa omassa pihassa ja käydä ratsastamassa helposti. Mutta onko se mahdollista - estääkö sen jokin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Autotalli ei ole hevosen paikka.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu juu, mutta voihan siitä tehdä sellaisen? Auto voi hyvin olla pihalla. On ikkuna, lämmitystä.
Alkuperäinen kirjoittaja lakia:HEVOSTEN PIDOLLE ASETETTAVAT ELÄINSUOJELUVAATIMUKSET
http://wwwb.mmm.fi/el/laki/F/F24.html
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hevoset tarvitsevat lajitoverien seuraa. Myös tarhan ja laitumen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hevoset tarvitsevat lajitoverien seuraa. Myös tarhan ja laitumen.
Alkuperäinen kirjoittaja heippa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hevoset tarvitsevat lajitoverien seuraa. Myös tarhan ja laitumen.
mutta entäs hevoiset?
Alkuperäinen kirjoittaja juu:siis eu on määrännyt ,että hevosta ei saa yksin pitää.en muista minä vuonna laki tulee voimaan..oisko ollut 2012?eli sun täytys ottaa niitä sitten kaks.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joillakin se on murre-kysymys, tunnen paljon porukkaa jotka myös sanovat näin, siksi aloittajan viestissä ei ole mitään ihmeellistä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos sä olet kokenut hevostelija, niin miksi IHMEESSÄ sanot hevoInen???????
No sitten olet aika itsekäs. hevonen kaipaa seuraa. Ja sinusta ei ole hevosen eikä hevoisen seuraksi. Se on laumaeläin. Ethän sä eläinrääkkääjäksi halua, ethän?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja juu:siis eu on määrännyt ,että hevosta ei saa yksin pitää.en muista minä vuonna laki tulee voimaan..oisko ollut 2012?eli sun täytys ottaa niitä sitten kaks.
En varmaan kahta ottaisi. Siinä on jo liikaa.