Hevoinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Voiko OKT:n pihaan autotalliin ottaa hevoisen? Pitkään olen haaveillut, saisin hoitaa omassa pihassa ja käydä ratsastamassa helposti. Mutta onko se mahdollista - estääkö sen jokin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu juu, mutta voihan siitä tehdä sellaisen? Auto voi hyvin olla pihalla. On ikkuna, lämmitystä.

Kysyppä paikkakunnan rakennustarkastajalta ja eläinsuojeluviranomaiselta mitä kaikkia muutoksia vaaditaan ;)

juu ja 1000 neliötä ei riitä hevosen pitämiseen, voin vannoa että tuolla pihalla et lupaa tallinrakentamiseen (autotallin muuttamiseen hevostalliks ;) ) saa, tai hevosta muutenkaan pihallenne ottaa.

Joo mä ajattelin toteuttaa likan haaveen ja rakentaa tuohon meidän takapihalle tallin norsulle. Saa mummot kivasti lannoitetta kukkapenkkiin siitä norsun kakasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
siis eu on määrännyt ,että hevosta ei saa yksin pitää.en muista minä vuonna laki tulee voimaan..oisko ollut 2012?eli sun täytys ottaa niitä sitten kaks.

En varmaan kahta ottaisi. Siinä on jo liikaa.
No sitten olet aika itsekäs. hevonen kaipaa seuraa. Ja sinusta ei ole hevosen eikä hevoisen seuraksi. Se on laumaeläin. Ethän sä eläinrääkkääjäksi halua, ethän?

Yhteistyössä