Mulla lukee! |O Enkä ole juonut pesunestettä, ihan tosi! :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Varis Hilton:Ooksä juonu pesunestettä? Keltanen kuori tossa on.
hahahaAlkuperäinen kirjoittaja Varis Hilton:Ooksä juonu pesunestettä? Keltanen kuori tossa on.
Nuollu sammakkoo, haistellu tusseja tai syöny kivan värisii sienii?Alkuperäinen kirjoittaja feger:Mulla lukee! |O Enkä ole juonut pesunestettä, ihan tosi! :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Varis Hilton:Ooksä juonu pesunestettä? Keltanen kuori tossa on.
tai molemmilta? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Joko sulta tai multa on unohtunu iltalääkkeet B) .
Niin joo .. voihan se niinkin olla.Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:tai molemmilta? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Joko sulta tai multa on unohtunu iltalääkkeet B) .
Tuossa nimen alla lukee Yksityisviesti sen keltaisen kuoren tilalla.Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:Jaa en mä vaan tajua.. siis ei mulla näy mitenkään erilailla kun ennenkään.
Tuossa nimen alla se on aina ollut. Ja tuolla ylhäällähän se on viimeinen merkki se kirjekuori, joko harmaa tai kultainen.
Minä juon teidänkin nesteet mutta minulla on edelleen keltainen kuori B)Alkuperäinen kirjoittaja feger:Mulla lukee! |O Enkä ole juonut pesunestettä, ihan tosi! :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Varis Hilton:Ooksä juonu pesunestettä? Keltanen kuori tossa on.