Minä hain omani eilen postista, olisi saanut jo perjantaina, mutten ehtinyt hakea. Laiskana tilasin, enkä viitsinyt lähteä ryysäämään kauppaan. Lapset haukkuivat sen kaikkien aikojen rumimmaksi muumimukiksi.
En usko et yhdessäkään stokkassa on enää jäljellä, menivät salamannopeasti jo netissä kaupaksi, huutiksessakin joku myynyt jo kymmeniä mukeja, ei tarvita kuin yksi tällainen hamstraaja joka on ostanut kaikki mukit kaupasta
[QUOTE="A.p";27128516]En usko et yhdessäkään stokkassa on enää jäljellä, menivät salamannopeasti jo netissä kaupaksi, huutiksessakin joku myynyt jo kymmeniä mukeja, ei tarvita kuin yksi tällainen hamstraaja joka on ostanut kaikki mukit kaupasta
Mua naurattaa tässä se, että noi myydään loppuun vain koska jengi hamstraa niitä myytäväksi. Kohta sitten itketään, kun ei ne 10 mukia menekään sillä parin sadan kappalehinnalla.
[QUOTE="vieras";27128931]Mua naurattaa tässä se, että noi myydään loppuun vain koska jengi hamstraa niitä myytäväksi. Kohta sitten itketään, kun ei ne 10 mukia menekään sillä parin sadan kappalehinnalla. [/QUOTE]