Herranjumala mihin hintaan kohonnut jo tuo stockmannin muumimuki :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kfkdkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kukaan muu ei ihmettele???

Moni keräilijä jäi varmasti ilman mukia kun ihmiset hamstrasivat niitä myyntitarkoituksessa.

Taatusti on 25000 keräilijää suomessa, kaikille ei mukia riitä kuitenkaan

[QUOTE="A.p";27128354]Stockmannille valmistettu vain 25 000 kpl

Myytiin heti loppuun...[/QUOTE]

juu se oli myyty loppuun heti nettikaupasta ja sehän tuli ihan vastikään myyntiin tavarataloihin, eikö=

No mä tilasin mukin netistä ja kävin sen hakemassa tavaratalosta tänään. Koitin katsoa oisko siellä niitä vielä myynnissä mut ei ollut.

Eilen vasta saapui stokkalle tuo minun muki jonka siis jo maksoin tilatessa...

Minä hain omani eilen postista, olisi saanut jo perjantaina, mutten ehtinyt hakea. Laiskana tilasin, enkä viitsinyt lähteä ryysäämään kauppaan. Lapset haukkuivat sen kaikkien aikojen rumimmaksi muumimukiksi.

En usko et yhdessäkään stokkassa on enää jäljellä, menivät salamannopeasti jo netissä kaupaksi, huutiksessakin joku myynyt jo kymmeniä mukeja, ei tarvita kuin yksi tällainen hamstraaja joka on ostanut kaikki mukit kaupasta

Kurkatkaa huvikseen huutiksen suljetut hakusanalla muumimuki 125

[QUOTE="A.p";27128516]En usko et yhdessäkään stokkassa on enää jäljellä, menivät salamannopeasti jo netissä kaupaksi, huutiksessakin joku myynyt jo kymmeniä mukeja, ei tarvita kuin yksi tällainen hamstraaja joka on ostanut kaikki mukit kaupasta

Kurkatkaa huvikseen huutiksen suljetut hakusanalla muumimuki 125[/QUOTE]

1000e ja 10 kpl myynnissä :laugh: luulee saavansa 10 000

Mua naurattaa tässä se, että noi myydään loppuun vain koska jengi hamstraa niitä myytäväksi. Kohta sitten itketään, kun ei ne 10 mukia menekään sillä parin sadan kappalehinnalla. :D

[QUOTE="vieras";27128931]Mua naurattaa tässä se, että noi myydään loppuun vain koska jengi hamstraa niitä myytäväksi. Kohta sitten itketään, kun ei ne 10 mukia menekään sillä parin sadan kappalehinnalla. :D[/QUOTE]

No kyllähän ne vaan näyttää menevän...

Yhteistyössä