Herranjumala mihin hintaan kohonnut jo tuo stockmannin muumimuki :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kfkdkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="A.p";27128909]Mulle oli 5.9 tullut tuo valitettavasti toimitus viivästyy viesti... Ja eilen siis oli perillä...[/QUOTE]

heh, no just tuli ilmoitus, että on postissa :)

Mä sain omani tänään (2kpl) toinen itelle ja toinen lahjaksi. Huomasin toisessa ihan pienen lasite virheen. Vituttaa. Saakohan tuon vielä jossain vaihdettua vai elänkö ton kanssa. On aika pieni vika kyllä. Kait nuokin jossain ulkomailla tehdään halvalla.

Sunnuntaina kyllä Jumbon Stockalla oli myynnissä näitä muumimukeja. Itse kyllä myös tilasin mukin, mutta ihan käyttöön ajattelin eikä "euron kuvat silmissä" myyntiin.

[QUOTE="A.p";27129105]Turussa ei ainakaan tänään enää ollut[/QUOTE]

Mutta kuten lehdessä tänään luki, lisää on tulossa, ja saattaa jopa olla, että mukeja valmistetaan enemmänkin. Ei ole sanottu juuta eikä jaata vielä. Aika daiju saa olla, jos trokarilta nyt ostaa.

Tampereelle tulossa lisää, ei kai siinä turusta puhuttu mitään?

Kaikkialla ei ole stokkas joten ymmärrän kyllä jos nyt ostaa 60 eurolla trokarilta ellei nettikaupasta kerinnyt saamaan. Hetken päästä summa on jo paljon isompi.

Tampereelle on ilmeisesti tosiaan tulossa mukeja. Kai niitä muihin Stockmanneihin menee, oletettavasti. Ehkä on parasta vain pistää jäitä hattuun odotellessa:

http://www.tamperelainen.fi/artikkeli/138497-stockmannin-muumimukeja-tulossa-viela-lisaa

onneksi ehdin saada omani. Ihan vain huvikseen sisko sanoi MA-aamuna, että käydäänkö vilasemassa uutta mukia Oulun Stokkalla. En vielä silloin ajatellut, että näitä on rajoitettu erä, mutten voinut vastustaa ja ostin jo omani...
Hieman pahoilla mielin lukee näitä juttuja, kun jotkut ovat ostaneet kymmenittäin mukeja jälleenmyyntitarkoituksessa, mutta saa toivoa, että verottaja heidan puuhailuunsa puuttuu. Itselläkin on yksi ylimääräinen muki (ostin kaksi), mutta toinen menee joululahjapakettiin. Pääsis vain näkemään kaverin ilmeen, kun jouluna pakettinsa avaa ;)

Yhteistyössä