hermot meni mieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
enkä oikein tiedä syystä vai syyttä mutta tilanne siis oli se, että mies oli lapsen kanssa hiekkalaatikolla kahdeksan maissa (kun nukkuma-aika oli jo mennyt) ja menin hakemaan sieltä iltapuuhiin.
no hiekkiksella oli meidän uusi naapurin nainen pienen tyttönsä kanssa.
en vielä tunne noita naapureita mutta siis ärsyynnyin siitä että menin siihen hiekkalaatikolle ja moikkasin sitä naapurin naista niin tämä ei moikannutkaan takaisin vaan hymyili pienesti ja juttelin miehelle että ottaako se pojan vaiko kannanko minä sen niin nämä molemmat aikuiset vaan tuijotteli hiljaa taivaalle eikä siis reagoinut minuun mitenkään!
mies oli ihan kuin ei olis tuntenutkaan, ei siis kommentoinut mitään tyyliin ok, otan poitsun ja tulen tms. vaan sivuutti minut tyystin.
ja naapurin nainen kans.

minä siinä jonkin aikaa tyhmänä seisottuani nappasin lapseni syliin ja kannoin iltapuuhiin. mies ja naapurin nainen jäi hiljaa seisomaan siihen hiekkalaatikolle.

miehen mielestä suutuin syyttä, omasta mielestä ihan sama, tuntuu kuin olisin keskeyttänyt jotain tai ihan kuin oltaisiin teinejä ja joku olisi ollut se kolmas pyörä. nyt ollaan kuitenkin pian neljäkymppisiä ja kyseessä oli oma mies :(

..jos vaikka keskeytitkin jotain, esim. naapurin naisen avautumisen jostain henkilökohtaisesta asiasta. Joskus tuntemattomille on helpompi puhua kuin omille tuttaville.
Tai sitten siinä on kuuma kesäromanssi syttymässä, varo vaan äläkä päästä miestäsi enää ulos koko kesänä! :D

tais miehelläs syttyy himo tuohon naiseen ja kun "jäi kiinni" häkeltyi ja siksi reaktio oli tuo... hän siis selvästi koetti viestittää tuolle naiselle että sä et merkkaa hälle mitään.

mies tajus tilanteen ja suuttui sulle puolustukseksi... tai ehkä siksi että oli vihainen itselleen...

niinpä...

Outoa sun miehen käytös. Olisin mäkin tosta hermostunut tai ainakin kovasti ihmettelisin. Kissako sun mieheltä kielen vei? Mitä vastasi kun kysyit miksei puhunut sulle mitään?

Joo, tosi outoa käytöstä mieheltä. Sen verran kunnioitusta pitää olla että reagoi kun puoliso tulee paikalle. Tai reagoi kun kuka tahansakin tulee paikalle. Kaikki muu on huonoa käytöstä vastaavanlaisessa tilanteessa.

Suosittelen hankkimaan jonkin harrastuksen tai ainakin käymään vähän kauempana kaupassa välillä. Nyt kuulostaa pahasti siltä, että aloittajan elämänpiiri on pahasti kutistunut, kun pitää tällaisia miettiä.

[QUOTE="...";28523898]Suosittelen hankkimaan jonkin harrastuksen tai ainakin käymään vähän kauempana kaupassa välillä. Nyt kuulostaa pahasti siltä, että aloittajan elämänpiiri on pahasti kutistunut, kun pitää tällaisia miettiä.[/QUOTE]

;D Älä yritä! Tää ei nyt mene läpi ollenkaan.

No kyllä mulla ainakin olis hihat palanut. Eihän tossa tarvitse edes olla kyse mistään mustasukkaisuudesta. Vaikkei miehen typerä käytös kohdistuisi edes minuun niin kyllä mä hiiltyisin jos mun mieheni ihan kelle tahansa olisi vastaamatta asiallisesti esitettyyn kysymykseen ja pällistelisi vaan taivaille. Olisin ihan että mit vit nyt? Miksi se lakkasi käyttäytymästä?

Ääliömäistä käytöstä.

Yhteistyössä