hermostuisitteko vai ette?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En varmasti sanoisi mitään,miksi sanoisin? Äänet kuuluvat lapsiperheisiin ja varsinkin rivitalossa ja kerrostalossa on vain sopeuduttava.
mitenkäs sä sen lapsen hiljentäisit,tuskin lapsi tahallaan teitä yöllä kiusaa???

ei lapsi tietenkään, mutta ottaahan se päähän, kun oma lapsi nukkuu ja sitten pitää koko porukan herätä naapurin lapsen huutoon, kun väkisin omassa huoneessa pitää nukuttaa...

ai ne huoneet on jotenkin nimetty, että vanhempien makkari, lastenhuone... kai ne naapurit saa lapsen laittaa nukkumaan mihin huoneeseen tahtoo! alkakaa te nukkumaan vaikka parvekkeella, voittehan te pitää sitä makkarina ja ei kuulu sit vauvan itkukaan sinne?


tosiaan! nyt vasta tajusin et lapsi nukkuu yksin mielestäsi väärässä huoneessa, siis juuri teidän makuuhuoneen yläpuolella...
 
Alkuperäinen kirjoittaja porkkana:
Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En varmasti sanoisi mitään,miksi sanoisin? Äänet kuuluvat lapsiperheisiin ja varsinkin rivitalossa ja kerrostalossa on vain sopeuduttava.
mitenkäs sä sen lapsen hiljentäisit,tuskin lapsi tahallaan teitä yöllä kiusaa???

ei lapsi tietenkään, mutta ottaahan se päähän, kun oma lapsi nukkuu ja sitten pitää koko porukan herätä naapurin lapsen huutoon, kun väkisin omassa huoneessa pitää nukuttaa...

ai ne huoneet on jotenkin nimetty, että vanhempien makkari, lastenhuone... kai ne naapurit saa lapsen laittaa nukkumaan mihin huoneeseen tahtoo! alkakaa te nukkumaan vaikka parvekkeella, voittehan te pitää sitä makkarina ja ei kuulu sit vauvan itkukaan sinne?


tosiaan! nyt vasta tajusin et lapsi nukkuu yksin mielestäsi väärässä huoneessa, siis juuri teidän makuuhuoneen yläpuolella...

ei, ei meidän makkarin yläpuolella vaan siinä kohdassa missä meillä leikkihuone.
 
Ei lapsi välttämättä tahallaan huuda eikä häntä tahallaan huudateta.
Kannattaa ensin miettiä että entäs jos olisikin itse se äiti jonka lapsi herää yöllä itkemään. miten kivalta tuntuisi kun naapuri tulisi valittamaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:
onpas tosi monella itkuista porukkaa..! meillä 4 lasta ja yhdenkään kanssa ei ole ollut tuollaisia ongelmia.


No olepa onnellinen siitä =) Aika jännä jollei neljästä lapsesta kukaan ole koskaan esim. ollut kipeenä tms..että ois öisin valvottanut =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja porkkana:
Alkuperäinen kirjoittaja pöö:
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En varmasti sanoisi mitään,miksi sanoisin? Äänet kuuluvat lapsiperheisiin ja varsinkin rivitalossa ja kerrostalossa on vain sopeuduttava.
mitenkäs sä sen lapsen hiljentäisit,tuskin lapsi tahallaan teitä yöllä kiusaa???

ei lapsi tietenkään, mutta ottaahan se päähän, kun oma lapsi nukkuu ja sitten pitää koko porukan herätä naapurin lapsen huutoon, kun väkisin omassa huoneessa pitää nukuttaa...

ai ne huoneet on jotenkin nimetty, että vanhempien makkari, lastenhuone... kai ne naapurit saa lapsen laittaa nukkumaan mihin huoneeseen tahtoo! alkakaa te nukkumaan vaikka parvekkeella, voittehan te pitää sitä makkarina ja ei kuulu sit vauvan itkukaan sinne?


tosiaan! nyt vasta tajusin et lapsi nukkuu yksin mielestäsi väärässä huoneessa, siis juuri teidän makuuhuoneen yläpuolella...

ei, ei meidän makkarin yläpuolella vaan siinä kohdassa missä meillä leikkihuone.

Ei kaikki halua kasvattaa lapsistaan lällyköitä.
Voipi ne teidän yö huudot olla vielä edessä,itse asiassa toivon niitä teille kun et osaa toiseen asemaan muuten asettua ja olla myötätuntonen.Tälle perheelle tämä ratkaisu on varmasti se paras.Oletko varma ettei lapsi ole sairas?Ja muutenkin ihan normaalia että tuon ikäinen vielä yöllä herää,kuuluu kehitykseen että yöllä sisäistää uuden oppimansa ym,ehkä tällä lapsella aktiivisempi elämä kuin teidän?

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:
onpas tosi monella itkuista porukkaa..! meillä 4 lasta ja yhdenkään kanssa ei ole ollut tuollaisia ongelmia.


No olepa onnellinen siitä =) Aika jännä jollei neljästä lapsesta kukaan ole koskaan esim. ollut kipeenä tms..että ois öisin valvottanut =)

sitähän olen itsekin ihmetellyt :) ei yhdelläkään koskaan korvatulehdusta tai oksennustautia tms... aina nukkuneet hyvin, tietysti vauvana heränneet yöllä syömään, mutta miksipä huutaisivat kun kaikki hyvin :)
 
Tasan ei käy nallekarkit.

Jospa miettisit muuttoa johonki missä ei kuulu eikä näy ketään muuta ihmistä.

elämään vaan joskus kuuluu ne elämisen äänet jopa yöaikaan.

Teiltä ei varmasti koskaan muiden mielestä häiritsevään aikaan kuulu mitään häiritsevää ääntä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:
sitähän olen itsekin ihmetellyt :) ei yhdelläkään koskaan korvatulehdusta tai oksennustautia tms... aina nukkuneet hyvin, tietysti vauvana heränneet yöllä syömään, mutta miksipä huutaisivat kun kaikki hyvin :)

Ei helevetti, että jotkut osaa... Vissiin kaikki palstalaiset lapsineen on tämän tyypin mielestä lastensuojeluporukkaa, kun ihan yölläkin huutavat traumojaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mindre:
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:
sitähän olen itsekin ihmetellyt :) ei yhdelläkään koskaan korvatulehdusta tai oksennustautia tms... aina nukkuneet hyvin, tietysti vauvana heränneet yöllä syömään, mutta miksipä huutaisivat kun kaikki hyvin :)

Ei helevetti, että jotkut osaa... Vissiin kaikki palstalaiset lapsineen on tämän tyypin mielestä lastensuojeluporukkaa, kun ihan yölläkin huutavat traumojaan.

Älä muuta virko,joko nämä ovat mielikuvitus lapsia tai sit epäilen vahvasti jotain kehityksellistä ongelmaa lapsissa jos ei koskaan itke,yksikään lapsi ei kolhuilta elämäss' säily ellet pidä niitä pehmustetussa pyöreessä huoneessa,ja lapsihan itkee jos sattuu ellei sitten tuntoaistissa vikaa.On normaalia että lapsi itkee,joskus myös öisin,mut normaalia ei ole jos se ei koskaan niin tee,sinuna olisin jo huolissani.
 
[quote="vieras"
Ei kaikki halua kasvattaa lapsistaan lällyköitä.
Voipi ne teidän yö huudot olla vielä edessä,itse asiassa toivon niitä teille kun et osaa toiseen asemaan muuten asettua ja olla myötätuntonen.Tälle perheelle tämä ratkaisu on varmasti se paras.Oletko varma ettei lapsi ole sairas?Ja muutenkin ihan normaalia että tuon ikäinen vielä yöllä herää,kuuluu kehitykseen että yöllä sisäistää uuden oppimansa ym,ehkä tällä lapsella aktiivisempi elämä kuin teidän?

[/quote]

älä turhaan toivo, tuosta keromastani nimittäin jo 5v aikaa ja sen jälkeen meille syntynyt 2 lasta lisää ja sun harmiksi ollaan huudoilta säästytty =)
 
Vai että pitäiskö lapsen yöllisistä itkusta mennä huomauttammaan lapsen vanhemmille... Iliman muuta, tuskinpa ovat tehneet yhtään mittään saadakseen lapsensa rauhoittummaan ja turvatakseen yöunenne, joten äkkiä takomaan järkeä päähän :whistle:

No haloo! Ihan kun ei vanhemmat olisi jo valmiiksi väsyjä ja surkeena lapsipolonsa puolesta, tarviiko naapurien nyt vielä lisätä pahaa mieltä? Herreillä nekin on siellä ja kovasti yrittävät lasta rauhoittaa, mutta aina se vaan ei onnistu.

Kattelehan omakotitaloja ap.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Mä vähän arvelinkin että "sivusta" oli sama kuin "aloittaja" hiukan vaan tarinaa muutettuna. Ei tainnut vastaukset miellyttää.

öö, on kyllä eri tyyppi kyseessä ja miten niin ei vastaukset miellyttäneet? mietin vaan että moni täällä naapureistaan valittaa, siitäkin kuinka jotkut huudataa lapsiaan ja tulipa mieleen tuo oma kokemus :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
[quote="vieras"
Ei kaikki halua kasvattaa lapsistaan lällyköitä.
Voipi ne teidän yö huudot olla vielä edessä,itse asiassa toivon niitä teille kun et osaa toiseen asemaan muuten asettua ja olla myötätuntonen.Tälle perheelle tämä ratkaisu on varmasti se paras.Oletko varma ettei lapsi ole sairas?Ja muutenkin ihan normaalia että tuon ikäinen vielä yöllä herää,kuuluu kehitykseen että yöllä sisäistää uuden oppimansa ym,ehkä tällä lapsella aktiivisempi elämä kuin teidän?

älä turhaan toivo, tuosta keromastani nimittäin jo 5v aikaa ja sen jälkeen meille syntynyt 2 lasta lisää ja sun harmiksi ollaan huudoilta säästytty =)[/quote]


No hyvä että vältyitte,mutta ei ihan kauheesti järkeä noissa sun aatoksissa mennä naapurille tollaisesta sanomaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Mä vähän arvelinkin että "sivusta" oli sama kuin "aloittaja" hiukan vaan tarinaa muutettuna. Ei tainnut vastaukset miellyttää.

öö, on kyllä eri tyyppi kyseessä ja miten niin ei vastaukset miellyttäneet? mietin vaan että moni täällä naapureistaan valittaa, siitäkin kuinka jotkut huudataa lapsiaan ja tulipa mieleen tuo oma kokemus :)

ei kukaan lastaan huudata tarkotuksella.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Mä vähän arvelinkin että "sivusta" oli sama kuin "aloittaja" hiukan vaan tarinaa muutettuna. Ei tainnut vastaukset miellyttää.

öö, on kyllä eri tyyppi kyseessä ja miten niin ei vastaukset miellyttäneet? mietin vaan että moni täällä naapureistaan valittaa, siitäkin kuinka jotkut huudataa lapsiaan ja tulipa mieleen tuo oma kokemus :)

ei kukaan lastaan huudata tarkotuksella.

en mä niin sanonutkaan, mutta sellaista juttuahan täällä usein on.
 

Yhteistyössä