V
Vieras
Vieras
Otapa järki käteen ja ajattele tilanne omalle kohdallesi!! Jospa teidän lapsi huutaisi kaikki yöt...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pöö:Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En varmasti sanoisi mitään,miksi sanoisin? Äänet kuuluvat lapsiperheisiin ja varsinkin rivitalossa ja kerrostalossa on vain sopeuduttava.
mitenkäs sä sen lapsen hiljentäisit,tuskin lapsi tahallaan teitä yöllä kiusaa???
ei lapsi tietenkään, mutta ottaahan se päähän, kun oma lapsi nukkuu ja sitten pitää koko porukan herätä naapurin lapsen huutoon, kun väkisin omassa huoneessa pitää nukuttaa...
ai ne huoneet on jotenkin nimetty, että vanhempien makkari, lastenhuone... kai ne naapurit saa lapsen laittaa nukkumaan mihin huoneeseen tahtoo! alkakaa te nukkumaan vaikka parvekkeella, voittehan te pitää sitä makkarina ja ei kuulu sit vauvan itkukaan sinne?
Alkuperäinen kirjoittaja porkkana:Alkuperäinen kirjoittaja pöö:Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En varmasti sanoisi mitään,miksi sanoisin? Äänet kuuluvat lapsiperheisiin ja varsinkin rivitalossa ja kerrostalossa on vain sopeuduttava.
mitenkäs sä sen lapsen hiljentäisit,tuskin lapsi tahallaan teitä yöllä kiusaa???
ei lapsi tietenkään, mutta ottaahan se päähän, kun oma lapsi nukkuu ja sitten pitää koko porukan herätä naapurin lapsen huutoon, kun väkisin omassa huoneessa pitää nukuttaa...
ai ne huoneet on jotenkin nimetty, että vanhempien makkari, lastenhuone... kai ne naapurit saa lapsen laittaa nukkumaan mihin huoneeseen tahtoo! alkakaa te nukkumaan vaikka parvekkeella, voittehan te pitää sitä makkarina ja ei kuulu sit vauvan itkukaan sinne?
tosiaan! nyt vasta tajusin et lapsi nukkuu yksin mielestäsi väärässä huoneessa, siis juuri teidän makuuhuoneen yläpuolella...
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:onpas tosi monella itkuista porukkaa..! meillä 4 lasta ja yhdenkään kanssa ei ole ollut tuollaisia ongelmia.
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:Alkuperäinen kirjoittaja porkkana:Alkuperäinen kirjoittaja pöö:Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En varmasti sanoisi mitään,miksi sanoisin? Äänet kuuluvat lapsiperheisiin ja varsinkin rivitalossa ja kerrostalossa on vain sopeuduttava.
mitenkäs sä sen lapsen hiljentäisit,tuskin lapsi tahallaan teitä yöllä kiusaa???
ei lapsi tietenkään, mutta ottaahan se päähän, kun oma lapsi nukkuu ja sitten pitää koko porukan herätä naapurin lapsen huutoon, kun väkisin omassa huoneessa pitää nukuttaa...
ai ne huoneet on jotenkin nimetty, että vanhempien makkari, lastenhuone... kai ne naapurit saa lapsen laittaa nukkumaan mihin huoneeseen tahtoo! alkakaa te nukkumaan vaikka parvekkeella, voittehan te pitää sitä makkarina ja ei kuulu sit vauvan itkukaan sinne?
tosiaan! nyt vasta tajusin et lapsi nukkuu yksin mielestäsi väärässä huoneessa, siis juuri teidän makuuhuoneen yläpuolella...
ei, ei meidän makkarin yläpuolella vaan siinä kohdassa missä meillä leikkihuone.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:onpas tosi monella itkuista porukkaa..! meillä 4 lasta ja yhdenkään kanssa ei ole ollut tuollaisia ongelmia.
No olepa onnellinen siitä =) Aika jännä jollei neljästä lapsesta kukaan ole koskaan esim. ollut kipeenä tms..että ois öisin valvottanut =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:, mutta miksipä huutaisivat kun kaikki hyvin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:, mutta miksipä huutaisivat kun kaikki hyvin![]()
=D *sanaton*
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:sitähän olen itsekin ihmetellytei yhdelläkään koskaan korvatulehdusta tai oksennustautia tms... aina nukkuneet hyvin, tietysti vauvana heränneet yöllä syömään, mutta miksipä huutaisivat kun kaikki hyvin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mindre:Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:sitähän olen itsekin ihmetellytei yhdelläkään koskaan korvatulehdusta tai oksennustautia tms... aina nukkuneet hyvin, tietysti vauvana heränneet yöllä syömään, mutta miksipä huutaisivat kun kaikki hyvin
![]()
Ei helevetti, että jotkut osaa... Vissiin kaikki palstalaiset lapsineen on tämän tyypin mielestä lastensuojeluporukkaa, kun ihan yölläkin huutavat traumojaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Mä vähän arvelinkin että "sivusta" oli sama kuin "aloittaja" hiukan vaan tarinaa muutettuna. Ei tainnut vastaukset miellyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:[quote="vieras"
Ei kaikki halua kasvattaa lapsistaan lällyköitä.
Voipi ne teidän yö huudot olla vielä edessä,itse asiassa toivon niitä teille kun et osaa toiseen asemaan muuten asettua ja olla myötätuntonen.Tälle perheelle tämä ratkaisu on varmasti se paras.Oletko varma ettei lapsi ole sairas?Ja muutenkin ihan normaalia että tuon ikäinen vielä yöllä herää,kuuluu kehitykseen että yöllä sisäistää uuden oppimansa ym,ehkä tällä lapsella aktiivisempi elämä kuin teidän?
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Mä vähän arvelinkin että "sivusta" oli sama kuin "aloittaja" hiukan vaan tarinaa muutettuna. Ei tainnut vastaukset miellyttää.
öö, on kyllä eri tyyppi kyseessä ja miten niin ei vastaukset miellyttäneet? mietin vaan että moni täällä naapureistaan valittaa, siitäkin kuinka jotkut huudataa lapsiaan ja tulipa mieleen tuo oma kokemus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Mä vähän arvelinkin että "sivusta" oli sama kuin "aloittaja" hiukan vaan tarinaa muutettuna. Ei tainnut vastaukset miellyttää.
öö, on kyllä eri tyyppi kyseessä ja miten niin ei vastaukset miellyttäneet? mietin vaan että moni täällä naapureistaan valittaa, siitäkin kuinka jotkut huudataa lapsiaan ja tulipa mieleen tuo oma kokemus![]()
ei kukaan lastaan huudata tarkotuksella.