Hermoromahdus :(

14.07.2007
696
0
16
Mä olen ollut todella kovan paineen alla jo muutaman viikon... töissä ihan liikaa töitä siihen nähden mitä pystyn hoitamaan ja mies on töissä about koko ajan eli myös lapset, koirat ja koti on jäänyt 99,5% mun hoidettavaksi.

No... äsken sitten katkesi pinna lopullisesti: olin vessassa ja sillä aikaa lapset oli ruiskineet pullollisen yleispuhdistusainetta pitkin keittiötä ja toistensa päälle (myös kasvoille) |O |O |O Nyt kuopus valittaa silmiään (olen niitä huuhtonut puol tuntia...) ja joka paikka haisee ihan törkeälle. Pesuainetta meni leipien päälle... ihan joka vi*un paikkaan. Tosi kiva käyttää tää vähäinenkin vapaa-aika keittiön siivoamiseen :(

Ja joo, mä olen huono äiti, kun en pidä pesuainetta lukkojen takana... Tämä oli ensimmäinen kerta kun tuo 5 vuotias tekee jotain näin tyhmää. Ja nyt - vahingosta viisastuneena - joudun tuonkin pullon laittamaan lukkojen taakse. |O |O |O |O |O |O

Se on aina just noin, ku muutenki on hermot kireellä pitää muksujen saada joku kuningasidea :/
Mutta kuhan aikaa kuluu niin noi jutut on justiinsa niitä mitä sitte yhdessä nauretaan. Vaikka tollasina hetkinä mä oon itkeny ääneen, siinä on kakarat ihmetelly :D
Mutta jaksamista sulle ja toivottavasti saitte silmät kunnolla huuhdeltua :hug:

Ja tuntuu,että just silloin hermoja koetellaankin tosissaan kun on jo muutenkin rankkaa. Tiedän tunteen...

Meillä kuopus oli pari vuotias kun oli aamulla herännyt ja hipsinyt vessaan, uittanu rullallisen vessapaperia pöntössä ja levittäny sitä moskaa ympäri kylppäriä. Lisäksi oli kokovartalo rasvannut itsensä ja lattiat ja tietty oli märkä pönttöonginnan seurauksena...oli kiva herätys.

Meillä on ollu kaakaot yms. jauhemaiset tuotteet pöllytetty ihan ympäri keittiöö, vessassa on käyty alapääsuihkun alla suihkussa ja vessanlattia tulvi niin että se ja eteisenlattia piti aukaista. Kaikkein paras oli kun mukulat yhteisvoimin tyhjensivät koko säkkituolin olkkariin! Niitä vitun pikkupalleroita oli ihan joka paikka täynnä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:
Meillä on ollu kaakaot yms. jauhemaiset tuotteet pöllytetty ihan ympäri keittiöö, vessassa on käyty alapääsuihkun alla suihkussa ja vessanlattia tulvi niin että se ja eteisenlattia piti aukaista. Kaikkein paras oli kun mukulat yhteisvoimin tyhjensivät koko säkkituolin olkkariin! Niitä vitun pikkupalleroita oli ihan joka paikka täynnä :laugh:

AAUUUUUTTTSSSS :ashamed:

No... nyt on anteeksi pyydetty ja lapset unilla. Likka siivos keittiön mun kanssa. Nyt jos sitä olis hetken ihan rauhassa :D

Yhteistyössä