oletko käyttänyt niitä ja osaat sanoa kokemuksella?Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2004 klo 23:04 tiinu83 kirjoitti:Herbalife:n tuotteet on täyttä potaskaa! älä tuhlaa rahojas sellasiin.
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2004 klo 07:48 pullero kirjoitti:\oletko käyttänyt niitä ja osaat sanoa kokemuksella?Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2004 klo 23:04 tiinu83 kirjoitti:Herbalife:n tuotteet on täyttä potaskaa! älä tuhlaa rahojas sellasiin.
n. 1? tulee patukan hinnaksi!Alkuperäinen kirjoittaja 18.09.2005 klo 19:33 Minkä hintaisia kirjoitti:Mitä noiden proteiinipatukoiden hinnaksi tulee? Olen kuullut että ovat halvempia kuitenkin kuin Nutrilett ym. Tuolta hyvinvointi.comista en saanut hintoja näkymään mistään, ainoastaan luki että sisältää 17 pros. alvia...
Eipäs ookkaan!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2005 klo 15:14 julle ankanpää kirjoitti:PELKKÄÄ SOOPAA
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2006 klo 13:24 Ellu kirjoitti:Meille hankittiin viikko sitten toi Herbalifen paketti ja miehen kanssa niitä alettiin käyttää. Miehellä on ylipainoa vajaa 10kg ja nyt ekan viikon aikana on kilo häneltä tippunut. Mulla ei oo ylipainoa, mutta tommosta löysää on toss vyötäröllä. Ihan innolla kokeillaan saadaanko hyväkin tulos aikaiseksi. Ja ei toi hinta nyt niin hirveä oo jos sen laskee per päivä ja kuiteskin jäähän siinä muita ruokaostoja pois.
Mies ainaskin sanoo ettei hän "näe" nälkää, päinvastoin väittää syövänsä suhteessa enempi/useammin tällätavoin.
Tänään illalla sitt katotaan mittanauhan antamat lukemat.....ja huomen aamulla on sit punnitus vuorossa.
esimerkkihjelma joka maksoi 117E mietitään per päivä tätä että mikä olisi hinta.Pirtelölle tulisi hintaa 2,70E ja päivässä menisi 5,40...missä ruuassa on kaikki mitä ihmiset tarvitsee joka maksaa vain 2,70E??? ja tarkoitus on myös syödä terveellisesti...itse olen ainakin tykännyt....sit kun ajattelee tupakoiva ihminen,että kuinka paljon rahaa hänellä menee tupakkaan ja sehän on tosi pahaa....harmaa lm esim maksaa 3,70E ja ihminen kuka vetää tupakkaa viikossa 4askia ja paljonko sitten kk menee rahaa tällaiseen....Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2004 klo 00:08 lappi kirjoitti:rahan tuhalusta..olen kokeillut oli kallista ja jatkuva nälkä.
Parempi olisi keskittyä pitempi aikaiseen painonpudotukseen, ja saada pysyvät tulokset.
Laihduttamaan kun alkaa pitäisi itseltään kysyä " loppuelämä tätä samaa ruokavaliota?" jos vastaan tuohon myöntävästi niin varmaan päädyt jättämään pika-laihdutukset omaan arvoonsa.