HERBALIFE:llä laihduttavien painonpudotus?

taikku77
Heippa!

Mulla on mennyt herbalife:lla nyt jo 2vkoa ja kilo on lähtenyt pois. 10kg lähdin tavottelemaan. Senttejä on paikoin lähtenyt jopa 2cm, toisista paikoista vain 0,5cm. Mietin jo mielessäni, et missä vika kun ei painoa ole enempää lähtenyt, mutta se mun jälleenmyyjäni sano et ei hätiä. Kyl kuulemma pitäis puota painonkin, mut pääasiallisesti kiinteyttää. Saa nähä missä ollaan kun eka kuukausi on mennyt???

Ainut ongelma mulla on, et en muista/kerkeä syödä tarpeeksi niitä välipaloja... Pirtelöt on tosi tujua tavaraa vatsan täytössä.

Kuis sulla on maistunut ne pirtelöt? Mä meinasin eka kerralla oksentaa kun sekotin sen jugurtin sekaan. Mut nyt jo menee ihan hyvin alas.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.10.2004 klo 20:40 taikku77 kirjoitti:
Heippa!

Mulla on mennyt herbalife:lla nyt jo 2vkoa ja kilo on lähtenyt pois. 10kg lähdin tavottelemaan. Senttejä on paikoin lähtenyt jopa 2cm, toisista paikoista vain 0,5cm. Mietin jo mielessäni, et missä vika kun ei painoa ole enempää lähtenyt, mutta se mun jälleenmyyjäni sano et ei hätiä. Kyl kuulemma pitäis puota painonkin, mut pääasiallisesti kiinteyttää. Saa nähä missä ollaan kun eka kuukausi on mennyt???

Ainut ongelma mulla on, et en muista/kerkeä syödä tarpeeksi niitä välipaloja... Pirtelöt on tosi tujua tavaraa vatsan täytössä.

Kuis sulla on maistunut ne pirtelöt? Mä meinasin eka kerralla oksentaa kun sekotin sen jugurtin sekaan. Mut nyt jo menee ihan hyvin alas.
vaniljaan paan banaania ja mansikkaa ja sekoitan tehosekoittimella namm..kokeile rohkeesti yhdistelmiä.
 
Hei!
Minäkin tässä laihduttelen herbalifellä, kuukausi on mennyt kivasti.
Painoa on pudonnut 2,5kg mutta senttejä sitäkin enemmän:
peffan ympäriltä mahtavat 6cm ja reisistä 5cm, vyötäröstä 4cm jne.
Kyllä huomaa selvästi miten on reidetkin kiinteytyneet, jos tätä vauhtia sentit katoaa niin loistohomma.
Minusta tuntuu että mittanauha kertoo enemmän mitä vaaka, eniten lähtee senttejä sieltä missä läskiäkin on eniten.
Painoa mulla on 80kg ja olen 170cm pitkä ajattelin pudottaa noin 10kg tai vähempikin painonpudotus riittää jos vartalon ympärysmitat tyydyttävät. =)
 
HEI!

Mä olen Advanced ohjelmaa käyttäny liki 4kk.Painoa pois 23kiloa!
Se harhaluulo että Herbalifea tarvs käyttää jatkossakin painon ylläpitämiseen ei pidä ainakaan mun kohalla paikansa. En ooa lihonu grammaakaan vaikken Herbaa käytä enää.
IHANA elämä!
 
Sorry vaan! En ole herbal. jälleenmyyjä.
Ainoastaan käyttäjä ja ärsyttää jo pelkkä ajatuskin että joutuisin jälleenmyyjäksi :snotty:
Kai näitä tuotteita pystyy pelkästään käyttämään, vai pakottaako joku myös myymään?
Eiköhän sekin asia ole jokaisen itse valittavissa.

Terveisin Siiri
 
Hei!

Sellaista oisin kyselly et minkä hintaisia noi Herbalife tuotteet on? Itse olen pudottanut tällä hetkellä GND:n GR2:lla ja tuloksia oon kuukaudessa saanu ihan kivasti, mutta kun se on aivan sairaan kallista. Miten noita Herbalife tuotteita käytetään ja mistä niitä saa?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2004 klo 15:30 mannukka kirjoitti:
Hei!

Sellaista oisin kyselly et minkä hintaisia noi Herbalife tuotteet on? Itse olen pudottanut tällä hetkellä GND:n GR2:lla ja tuloksia oon kuukaudessa saanu ihan kivasti, mutta kun se on aivan sairaan kallista. Miten noita Herbalife tuotteita käytetään ja mistä niitä saa?
Yksityisiltä myyjiltä saa.mun kuukausi pakkaus on yli 200?
 
taikku77
Heips!

Mun kuukauden annokset maksaa 257€ eli ihan kiitettävästi. Siihen kuuluu kaikki vitamiinit ja kuituvalmisteet ja vihreä tee sekä tietty ne pirtelöainekset eli proteiini herkut. Mun päivän ohjelma on sellanen, että aamulla otan pirtelön ja pillerit, välipala, taasen pirtelön ja pillerit, välipala ja sit lämmin ruoka ja pillerit ja viel välipalaa illalla jotain. Vihreää teetä otan noin 2-3 x päivässä.

Tossa on mun jälleenmyyjän netti osote jos haluut tutustua tarkemmin, sieltä löytyy tietoa herbalife:sta. Eli www.eila.info
Ja kannattaa kysellä jälleenmyyjältä millanen ohjelma sulle sopii. Niitä on monenlaisia riippuen sun tavoitteista ja ruokailutottumuksista.

Suosittelen!

 
teresa
Minä olen järkyttynyt! Siis kuinka epätoivoisia nuorten naisten täytyy olla että suostuvat syömään ja vielä maksamaan moisista tuotteista. Pysyvään painon pudotukseen tarvitaan elämän asenteen muutos, ei eletä syödäkseen vaan syödään elääkseen. Jälleenmyyjiä kiinnostaa vain raha ei teidän terveys, kuidut, vitamiinit ym saadaan normaalista ruuasta, hyvin harva meistä todella tarvitsee mitään lisiä purkeista. Haluaisin todella nähdä sen herbalifen syöjän joka väitti painon pudonneen vain pikkasen mutta senttejä paljon, kysynkin kuinka paljon olet muuttanut liikunta tottumuksiasi, jos reisistä noin vain saa neljä senttiä pois täytyy todellakin tehdä muutakin kuin imeä pirtelöä. Höpö,höpö! Naiset ottakaa järki käteen, sillä 200 eurolla kuukaudessa voitte käydä hierojalla, kosmetologilla ja vaikka ostaa kivan pikkasen tiukemman puseron itsellenne, se motivoi ja piristää paljon enemmän. :)

 
Vastaampa tässä Teresan ihmettelyyn et miten reisistä on lähtenyt 5cm tai nyt jo 6cm uuden mittauksen mukaan.
En ole lisännyt liikuntaa, samat kuviot mitä ennen laihdutuksen aloittamistakin, eli ulkoilua lasten kanssa ja kävelylenkkejä rattaiden kanssa joskus myös pyöräillään.
Luulen että tuo nopea hoikistuminen selittyy myös sillä että raskauden aikaisia kiloja jäi reisiin ja peffaan runsaasti, koska en voinut imettää ollenkaan. Edellisellä kerralla imetys onnistui ja hoikistuin imetysen aikana ilman mitään kuureja.
Miehen kanssa ollaan hämmästelty tätä nopeaa läskien sulamista, nyt on jo kilojakin karissut enemmän mitä alussa näkyi.
Olen tyytyväinen kun homma toimii, olen myös valmis maksamaan hyvistä tuotteista ja olen kokeillut myös painonvartioita huonolla menestyksellä. En jaksa kokoajan miettiä ruokia+ pointseja, tämä on vaivatonta verrattuna siihen.
Ihmetyttää tuo negatiivinen suhtautuminen?
Huvittavaa väittää että olisin kirjoittanut koko ketjun
:p
 
omistettu teresalle ja muillekkin...teresa!tiedätkö herbalifest mitään???itse olen käyttänyt herbalifea ja ollut todella tyytyväinen.En voi ymmärtää sitä että ihmisillä on käsitys herbalifesta ja että se on perustettu siksi jotta myyjät voisivat huijata ihmisiä...kuinka paljon suomessa on lihavia,huonovointisia ihmisiä sekä hirveästi sairauksia,ja ihmiset joutuu syödä purkki tolkulla lääkkeitä.Itse olen nykyään paljon energisempi ja iloinen ja jaksan todella.HErbalife on verkostomarkinointia hyvän asian puolesta ja toivon että lisää ihmisiä ymmärtää sen päälle ja ryhtyy käyttää näitä.Herbalifella on myös ihania ihonhoito tuotteita jotka todella tehoo....
 
taaplari
Tuo laihdutusvauhti ei näytä olevan sen kummempi kuin normaalia ruokaa syömällä saavutettu painonpudotus. Itsellä pari kuukautta tsemppausta takana ja -7 kg. Ilman mitään vartiointeja, herbalifejä tai muitakaan maksullisia konsteja. Mitä olisin hyötynyt herbalifestä jos onnistun ilman sitäkin? Mielenkiinnolla odotan josko joku osaisi sanoa. Senttejä on karissut kunnollisen syömisen ja liikunnan avulla ihan reilunlaisesti ja mieli on virkeä. Sen sijaan, että olisin laittanut tuhansia markkoja (!!) eli 200-300 eur/kk tuollaisin tuotteisiin, olen sen sijaan säästänyt yhä vain rahassa enemmän kun on jäänyt suurin osa herkuista kaupan hyllylle. Säästyneillä rahoilla käyn mieluusti ostamassa uusia vaatteita, tai hemmottelen itseäni jollain kylpyläreissulla.
 
:flower: En oo syönyt herbalifen juttuja..sain esitteitä kotiin ja oli aika kallista lystiä.
Senkintakia en moiseen rupea kun mun "personal trainer" Brasiliasta sanoi serkkunsa lihduttaneen kyseisellä tuotteella yli 40kg ja kikki tuli takas... :/ korkojen kera...
tietty tuote voi toimiakkin sellaiselle jolla on varaa ja joka samalla muuttaa elämäntapansa terveellisiksi ja herbojen jälkeen pysyy ruodussa eikä palaa takaisin vanhoihin tottumuksiin... ;)
mulle käy paremmin sairaanhoitajan neuvot :whistle:
 
Jonttu
no onhan se ihan selvää, vaikka pudotat millä tavalla painoa ja jos palaat vanhaan, että kilot tulee takas ja yleensä korkojen kera =)

sit tohon rahan menoon, epäilenpä, ettei tarvii ostaa yhtä paljon ruokaa, kun silloin ku et käytä pirtelöitä, eli eiköhän se tasaudu siinä. Toisaalta äkkiähän se raha menee ainakin "karkki addiktilla" pari suklaa patukkaa ym. päivässä ja samalla rahalla taitaa vetäistä pirtelön ;)

joo enpä asiasta kauheesti tiedä, mutta jonkin verran netistä tietoa oon kaivanu. Mielestäni mikäli ei pysty omin avuin pelkällä itsekurilla muuttamaan ruokailu tottumuksiaan niin eikö silloin kaikki kokeilut oo sallittuja oman hyvinvoinnin nimissä, joillekkin sopii painonvartijat, joillekkin herbalife, joillakin on se paljon puhuttu itsekuri :p
 

Yhteistyössä