vaniljaan paan banaania ja mansikkaa ja sekoitan tehosekoittimella namm..kokeile rohkeesti yhdistelmiä.Alkuperäinen kirjoittaja 06.10.2004 klo 20:40 taikku77 kirjoitti:Heippa!
Mulla on mennyt herbalife:lla nyt jo 2vkoa ja kilo on lähtenyt pois. 10kg lähdin tavottelemaan. Senttejä on paikoin lähtenyt jopa 2cm, toisista paikoista vain 0,5cm. Mietin jo mielessäni, et missä vika kun ei painoa ole enempää lähtenyt, mutta se mun jälleenmyyjäni sano et ei hätiä. Kyl kuulemma pitäis puota painonkin, mut pääasiallisesti kiinteyttää. Saa nähä missä ollaan kun eka kuukausi on mennyt???
Ainut ongelma mulla on, et en muista/kerkeä syödä tarpeeksi niitä välipaloja... Pirtelöt on tosi tujua tavaraa vatsan täytössä.
Kuis sulla on maistunut ne pirtelöt? Mä meinasin eka kerralla oksentaa kun sekotin sen jugurtin sekaan. Mut nyt jo menee ihan hyvin alas.
Yksityisiltä myyjiltä saa.mun kuukausi pakkaus on yli 200?Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2004 klo 15:30 mannukka kirjoitti:Hei!
Sellaista oisin kyselly et minkä hintaisia noi Herbalife tuotteet on? Itse olen pudottanut tällä hetkellä GND:n GR2:lla ja tuloksia oon kuukaudessa saanu ihan kivasti, mutta kun se on aivan sairaan kallista. Miten noita Herbalife tuotteita käytetään ja mistä niitä saa?
Kaupallinen yhteistyö: Storytel