Hennaväri probleema..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielikuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mielikuva

Jäsen
29.12.2008
746
0
16
Finland
maijuvuutta.vuodatus.net
Olen värjännyt nyt pari kertaa luonnon hennalla hiukseni ja nyt ne on oranssit. Juurikasvu hohtaa harmaana ja kun viimeksi koitin värjätä niin väri ei enää tarttunutkaan juurikasvuun.. Miksihän näin? Mitä tapahtuu jos värjää tavallisella värillä tähän päälle? Purkkejen kyljissä kun lukee,että ei saa värjätä jos on värjännyt hennalla.

minkä merkkistä hennaa oot päähäs laittanut? jos väri on esim santea tai laadukasta kunnon hennaa voit kaiketi värjätä siihen päälle kemikaalivärillä mutta varmista että henna on ollut puhdasta elikkäs siinä ei oo metalleja joukossa, tämä ongelma on yleensä halvoissa ja tuntemattomissa hennoissa.Nääs jos isket nyt kemikaalivärin päälle niin en takaa mitä tapahtuu...

[QUOTE="kampaaja";23540201]minkä merkkistä hennaa oot päähäs laittanut? jos väri on esim santea tai laadukasta kunnon hennaa voit kaiketi värjätä siihen päälle kemikaalivärillä mutta varmista että henna on ollut puhdasta elikkäs siinä ei oo metalleja joukossa, tämä ongelma on yleensä halvoissa ja tuntemattomissa hennoissa.Nääs jos isket nyt kemikaalivärin päälle niin en takaa mitä tapahtuu...[/QUOTE]

sitte tietty voisit varmaan blondaa sen tyven eka ja sitte laittaa se henna päälle tai en mä tiedä kun en oo koskaan noihin sekaantunu..

[QUOTE="kampaaja";23540201]minkä merkkistä hennaa oot päähäs laittanut? jos väri on esim santea tai laadukasta kunnon hennaa voit kaiketi värjätä siihen päälle kemikaalivärillä mutta varmista että henna on ollut puhdasta elikkäs siinä ei oo metalleja joukossa, tämä ongelma on yleensä halvoissa ja tuntemattomissa hennoissa.Nääs jos isket nyt kemikaalivärin päälle niin en takaa mitä tapahtuu...[/QUOTE]

Se on sellanen kultanen purkki,mun mielestä juurikin tuo Sante. Ainakin purkissa sanotaan olevan 100% hennaa. Purkki oli kylläkin halpa..

Yhteistyössä