N
"N83"
Vieras
Ja siis tilanne on tämä: olen ollut tähän asti blondi.. siis ihanat vaaleat hiukset,ei ihan valkoiset,mutta todella vaaleat.. olen aina pitänyt niistä ja kävi niin hassusti,että yritin värjätä juurikasvuni.. no sehän meni oranssiksi --> värjäsin uudestaan --> juurikasvu tuli hyvänväriseksi,muu pää TODELLA valkoiseksi,jopa harmaan vivahteiseksi. en keksinyt muuta kuin värjätä pää luonnonvaaleaksi.. olen ollut nyt torstaista asti hiuksissani mielestäni ihan huono väri joka ei sovi minulle yhtään.. väri on kyllä vaalea.. mieleeni tulee TODELLA,TODELLA vaaleanruskea joka on kulahtanut.. eli siis luonnonvaalea.. tahtoisin takaisin blondit hiukset joten kysymys kuuluu:
Miten/millä värillä saisin takaisin blondit hiukset?parturiin ei ole varaa mennä ja aina olen kotona värjännyt.. pitääkö ottaa esim värinpoisto vai pelkkä väri? ei tästä ihan kamalasti tarvitsisi vaalentaa,mutta mietin tarttuuko pelkkä väri ja tuleeko siitä ollenkaan hyvä.. ja jos taas otan värinpoiston riittääkö se pelkästään vai meneekö jo liian vaaleaksi..
antakaa hyviä vinkkejä ja omakohtaisia kokemuksiakin olisi kiva kuulla!!
Miten/millä värillä saisin takaisin blondit hiukset?parturiin ei ole varaa mennä ja aina olen kotona värjännyt.. pitääkö ottaa esim värinpoisto vai pelkkä väri? ei tästä ihan kamalasti tarvitsisi vaalentaa,mutta mietin tarttuuko pelkkä väri ja tuleeko siitä ollenkaan hyvä.. ja jos taas otan värinpoiston riittääkö se pelkästään vai meneekö jo liian vaaleaksi..
antakaa hyviä vinkkejä ja omakohtaisia kokemuksiakin olisi kiva kuulla!!