H
hiuskarva
Vieras
Nyt tarviisin apua... En ole koskaan värjännyt tukkaa itse ja nyt meinasin tempaista ja sen tehdä! Pari kertaa olen kampaajalla ottanut väriä, viimeksi pari kuukautta sitten niin että päällinen tukasta on tosi vaalea ja alla koko päätä kiertää tosi tummanruskea väri. En tykkääkään yhtään ja haluaisin takaisin semmoisen vaaleahkon yksivärisen tukan.
MUTTA, voinko minä värjätä nyt koko pään samalla värillä kun hiuksissa on tosi vaaleaa ja tosi tummaa? Pelottaa että minkälainen siitä tummasta osiosta tulee... Ja tarttuuko se väri helposti ihoon? Ja minkä merkkistä ainetta kaupasta kannattaisi ostaa? Seisoin tänään värihyllyllä vartin vaan en osannut ostaa kun niitä värejähän on aivan jumalattomasti... :O
Budjetti ei riitä kampaamokäyntiin.
MUTTA, voinko minä värjätä nyt koko pään samalla värillä kun hiuksissa on tosi vaaleaa ja tosi tummaa? Pelottaa että minkälainen siitä tummasta osiosta tulee... Ja tarttuuko se väri helposti ihoon? Ja minkä merkkistä ainetta kaupasta kannattaisi ostaa? Seisoin tänään värihyllyllä vartin vaan en osannut ostaa kun niitä värejähän on aivan jumalattomasti... :O
Budjetti ei riitä kampaamokäyntiin.