Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi meidän tulis totella jotakuta vain siksi että tämä on tehnyt meidät? Mielestäni Jumala ei ole osoittautunut kovinkaan moraaliseksi, ainakaan tekojensa valossa. Kaikilla olennoilla on oikeus päättää toimistaan itse ja kääntyä tekijäänsä vastaan. Tämä pitää ihmisenkin muistaa jos joskus tekee älykkäitä robotteja.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta eivätkö ne enkelit ole Jumalan sanansaattajia? Gabrielhan se Raamatussakin on ilmoittanut niitä asioita ihmisille...
Juu, mutta näissä enkeliuskonnoissa on yleistä se, että enkeliä palvotaan. Enkeli on luotu, luotua ei pitäisi ikinä palvoa. Ja Jumalan sanansaattaja enkelit eivät koskaan olisi kenenkään palvottavina, koska heillä ei ole siihen oikeutta. He ovat SANANSAATTAJIA, ei palvontakohteita.
Enkelit on yhtä luotuja kuin Jeesuskin ja kaikki ihmiset. Ketään ei tarvitse palvoa. Kunnioitus/arvostus sen sijaan on hyvä juttu. Me ihmiset ollaan enkeleitä, ei tosin täydessä voimassa täälä maan päällä ollessa.
Me ihmiset ei olla enkeleitä, ellei sitten tietolähteenä käytetä jotain ihan muuta kuin raamattua. Tätä mä just enkeliuskonnoilla tarkoitin.
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Jos mä sanoisin että me ollaan nähty ufo (ufo = tunnistamaton lentävä esine), niinku ollaan muutamana iltana nähty, ni vastustusta tulis aika reippaasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Jos mä sanoisin että me ollaan nähty ufo (ufo = tunnistamaton lentävä esine), niinku ollaan muutamana iltana nähty, ni vastustusta tulis aika reippaasti.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Olen pohtinut tuota raha-asiaa... Sen ymmärrän, että ihminen veloittaa käyttämästään ajasta, kuten missä tahansa työssä. Mutta aika, joka "näkyyn" tai energian lähettämiseen menee, on todella pieni.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Olen pohtinut tuota raha-asiaa... Sen ymmärrän, että ihminen veloittaa käyttämästään ajasta, kuten missä tahansa työssä. Mutta aika, joka "näkyyn" tai energian lähettämiseen menee, on todella pieni.
Erityistaidot ovat asia mistä maksetaan. Jos harvalla on kyky, niin silloin siitä voi pyytää enemmän.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Olen pohtinut tuota raha-asiaa... Sen ymmärrän, että ihminen veloittaa käyttämästään ajasta, kuten missä tahansa työssä. Mutta aika, joka "näkyyn" tai energian lähettämiseen menee, on todella pieni.
Erityistaidot ovat asia mistä maksetaan. Jos harvalla on kyky, niin silloin siitä voi pyytää enemmän.
Mutta se ei ole OIKEIN.Ei ihminen voi ilmastakaan veloittaa toisia. On asioita, joista ei kuulu vaatia maksua, mutta jos joku haluaa jotain antaa, sen voi ottaa vastaan, vastalahjana.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Olen pohtinut tuota raha-asiaa... Sen ymmärrän, että ihminen veloittaa käyttämästään ajasta, kuten missä tahansa työssä. Mutta aika, joka "näkyyn" tai energian lähettämiseen menee, on todella pieni.
Mutta se ei ole OIKEIN.Ei ihminen voi ilmastakaan veloittaa toisia. On asioita, joista ei kuulu vaatia maksua, mutta jos joku haluaa jotain antaa, sen voi ottaa vastaan, vastalahjana.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Olen pohtinut tuota raha-asiaa... Sen ymmärrän, että ihminen veloittaa käyttämästään ajasta, kuten missä tahansa työssä. Mutta aika, joka "näkyyn" tai energian lähettämiseen menee, on todella pieni.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö musikaallisuus tai kätevät kädet ole myös lahja? Samoin terävä äly? Miksi noista voidaan ottaa maksu mutta ei parantavista käsistä tai tulevaisuuden tietämisestä? Entä sitten shamaanit jotka ovat harjoitelleet pitkään kykyjensä läyttöä?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos Jumala antaa esim. kyvyn parantaa sairaita, niin eikö se ole ihan kauhean väärin parantaa vain niitä, jotka siitä pystyvät maksamaan. Mä en vaan voi uskoa, että ne jotka rahastavat kyvyillään, ovat ihan kristilliseltä pohjalta liikenteessä. He kenties saavat sitten voimansa muualta, tai ehkä ovat vilpillisellä ajatuksella liikenteessä.
Mä en nyt siis tarkoita mitään taiteilijoita tai muusikoita, kun kyvyistä puhun. Ihmisillä on lahjoja, joita voi jalostaa ammatiksi asti, ja jos siitä tekee palkkatyön, niin ihan ok juttu. Näillä henkisillä kyvyillä tarkoitan nyt siis muita asioita.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Itse en halua ajatella em. kykyjä mihinkään uskontoon sidottuina asioina, vaan universaalina hyvänä. Kaikissa on kykyjä, joista ei ole välttämättä aavistustakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Jos mä sanoisin että me ollaan nähty ufo (ufo = tunnistamaton lentävä esine), niinku ollaan muutamana iltana nähty, ni vastustusta tulis aika reippaasti.
Eihän tulis. Tunnistamaton lentävä esine on vaikka kohti lentävä frisbee, jos et tiedä havaintohetkellä mikä se on. Eli kyllä tasan varmasti uskon että ootte nähneet ufon.
Mut oon kyllä kiinnostunu kuuleen että selviskö lopulta mikä se oli, tai onko sulla joku oma tulkinta siitä mitä näit, ja mihin sen tulkinnan perustat?
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Alkuperäinen kirjoittaja Niin:Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Jos mä sanoisin että me ollaan nähty ufo (ufo = tunnistamaton lentävä esine), niinku ollaan muutamana iltana nähty, ni vastustusta tulis aika reippaasti.
Eihän tulis. Tunnistamaton lentävä esine on vaikka kohti lentävä frisbee, jos et tiedä havaintohetkellä mikä se on. Eli kyllä tasan varmasti uskon että ootte nähneet ufon.
Mut oon kyllä kiinnostunu kuuleen että selviskö lopulta mikä se oli, tai onko sulla joku oma tulkinta siitä mitä näit, ja mihin sen tulkinnan perustat?
Kolmena iltana on nähty, eka ajateltu kirkkaaksi tuikkivaksi tähdeksi, mutta kun se liikkui hitaasti (hetken vilkaisulla ei liikettä huomaa, täytyy tarkkailla pitempi aika). Vaakatasossa, ja myöhemmin vaihtoi suuntaa alaviistoon ja lopulta meni piiloon taivaanrannan taa. Samanlainen liike, mutta ihan hieman eri kohissa joka ilta. Kaukopukella katsottuna koko kasvoi (jos tähteä katsoo ei se näy isompana noin pienellä kaukopukella jolla katsottiin) ja "välkkyi" kaikilla väreillä (ei siis valkoinen/keltainen vilkutus niinkuin lentokoneessa). Eli se ei ole tähti, eikä se myöskään ole lentokone. Mitään järkevää selitystä meillä ei sille ole, joten ufoksi luokitellaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Alkuperäinen kirjoittaja Niin:Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Jos mä sanoisin että me ollaan nähty ufo (ufo = tunnistamaton lentävä esine), niinku ollaan muutamana iltana nähty, ni vastustusta tulis aika reippaasti.
Kolmena iltana on nähty, eka ajateltu kirkkaaksi tuikkivaksi tähdeksi, mutta kun se liikkui hitaasti (hetken vilkaisulla ei liikettä huomaa, täytyy tarkkailla pitempi aika). Vaakatasossa, ja myöhemmin vaihtoi suuntaa alaviistoon ja lopulta meni piiloon taivaanrannan taa. Samanlainen liike, mutta ihan hieman eri kohissa joka ilta. Kaukopukella katsottuna koko kasvoi (jos tähteä katsoo ei se näy isompana noin pienellä kaukopukella jolla katsottiin) ja "välkkyi" kaikilla väreillä (ei siis valkoinen/keltainen vilkutus niinkuin lentokoneessa). Eli se ei ole tähti, eikä se myöskään ole lentokone. Mitään järkevää selitystä meillä ei sille ole, joten ufoksi luokitellaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Alkuperäinen kirjoittaja Niin:Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Jos mä sanoisin että me ollaan nähty ufo (ufo = tunnistamaton lentävä esine), niinku ollaan muutamana iltana nähty, ni vastustusta tulis aika reippaasti.
Satelliitti tai planeetta?
Alkuperäinen kirjoittaja Oisko:Onko teillä sellaista objektiivia että saisitte kuvan?
Hitsi kun en nyt muista mistä numerosta sai kysyä missä päin niitä säähavaintopalloja pörräilee, joku ilmatieteenlaitoksen tapainen muttei se....