Henkisesti ihan loppu

eva
Sanokaapas mihin ottaa yhteyttä kun tuntuu etten yksinkertaisesti jaksa enää ja masentaa niin että olisin valmis syömään vaikka piristäviä pillreitä joita vastaa olen aina ollut?l mielenterveystoimistossa on ruuhkaa,neuvolaan en haluaisi ottaa yhteyttä.Pitäisikö siis mennä yksityiselle?
Poikamme on aivan ihana 1,1v mutta ylienerginen jonka perään saa olla koko ajan katsomassa.Mies on työtön ja taloud.todella tiukkaa.olen yrittänyt että ukko menisi johonkin vaikka siivoamaan mutta haluaa vain olla kotona ellei saa jotain oikein todella kunnonpalkkaista työtä.Seksikään ei huvita enää ollenkaa,tuntuu etten jaksa mitään,edes puhelimeen vastata ja kuunnella toisten juttuja.Kun sais vain olla jossain hiljaisuuden retriitissä...
 
Emmanmamma
Soitat sinne mielenterveystoimistoon ja vaadit apua. Itse olen kanssa sairastanut synnytyksen jälkeisen masennuksen ja ollut masentunut ja ahdistunut muutenkin. Tiedän ettei ole helppo pyytää apua, varsinkin kun sitä joutuu lähes vaatimaan toinen toistaan kiireisemmiltä ammattilaisilta, mutta se kannattaa. Laita vaikka y-viestiä jos haluat enemmän jutella. Tsemppiä. :)
 
kysymys
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.07.2004 klo 14:02 Eva kirjoitti:
Sanokaapas mihin ottaa yhteyttä kun tuntuu etten yksinkertaisesti jaksa enää ja masentaa niin että olisin valmis syömään vaikka piristäviä pillreitä joita vastaa olen aina ollut?l mielenterveystoimistossa on ruuhkaa,neuvolaan en haluaisi ottaa yhteyttä.Pitäisikö siis mennä yksityiselle?
Poikamme on aivan ihana 1,1v mutta ylienerginen jonka perään saa olla koko ajan katsomassa.Mies on työtön ja taloud.todella tiukkaa.olen yrittänyt että ukko menisi johonkin vaikka siivoamaan mutta haluaa vain olla kotona ellei saa jotain oikein todella kunnonpalkkaista työtä.Seksikään ei huvita enää ollenkaa,tuntuu etten jaksa mitään,edes puhelimeen vastata ja kuunnella toisten juttuja.Kun sais vain olla jossain hiljaisuuden retriitissä...
Jos mies on kotona mikset mene itse töihin?
 
eva
No,tämä nyt ei ollut pointti tässä asiassa taloud.tilanne siis.Ja tällä hetkellä en todellakaan pystyisi edes töissä käymään tämän päällä olevan masennuksen takia.Oma työni on todella vastuullista hoitoalan työtä jota ei kyllä masentuneena tehdä.Olen työstäni loppuvuoden hoitovapaalla,paluuta sinne ei ennen sitä ole.Täytyy ensin saada oma nuppi kuntoon jotta voi auttaa muita.Mielestäni kyllä miehellänikin olisi syytä mennä töihin.Kiitos aikaisemmalle kirjoittajalle myötätunnosta!
 
Mielenterveystoimiston lisäksi perheneuvola. Tai sitten terveyskeskus lääkärille aika, jonka kautta mahdollisuus päästä terveyskeskuksen psykologille.
Jotkut mielenterveystoimistot vaativat lähetteen. Ja tosiaan tuntuu että joka paikkaan on aivan mielettömät jonot.

Toivottavasti saat jostain apuja pika puoliin.

Ja jos haluat meilata : hipsu@koti.luukku.com
 

Yhteistyössä