Olen aivan loppu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä vaan"

Vieras
Minulla alkaa olla omat voimavarat lopussa. Mies sairastaa masennusta ym. psyykkisiä ongelmia ja itsestä alkaa tuntua etten jaksa enää yksin vetää tätä rekeä eteenpäin.

Mistä voisin saada apua, kun tuntuu että en yksinkertaisesti jaksa, mutta kuitenkin tiedän että on pakko jaksaa jo lastenkin takia.

[QUOTE="minä vaan";22203092]Minulla alkaa olla omat voimavarat lopussa. Mies sairastaa masennusta ym. psyykkisiä ongelmia ja itsestä alkaa tuntua etten jaksa enää yksin vetää tätä rekeä eteenpäin.

Mistä voisin saada apua, kun tuntuu että en yksinkertaisesti jaksa, mutta kuitenkin tiedän että on pakko jaksaa jo lastenkin takia.[/QUOTE]

Juttele neuvolassa, soita maanantaina. Sieltä autetaan löytämään ne resurssit mitä sinun kaupungissa tai kunnassa on tarjolla. Suosittelen!

[QUOTE="Minä";22203103]Juttele neuvolassa, soita maanantaina. Sieltä autetaan löytämään ne resurssit mitä sinun kaupungissa tai kunnassa on tarjolla. Suosittelen![/QUOTE]

lapset on siis jo kouluikäisiä, joten neuvolan asiakkaita ei enää olla

Omalääkäri tai työterveyslääkäri/-hoitaja, jos olet töissä, tulis ekana mieleen. Perheneuvola tai mielenterveystoimisto vois ehkä auttaa kans. Tai sit voit soittaa jonnekin kriisipuhelimeen? Käykö miehesi jossain hoidossa/terapiassa, jos vaikka sieltä kautta voisit alkaa etsiä apua.

Voimia, varmasti raskasta, kun kaikki vastuut ja velvollisuudet on vain sun harteilla!

Monesti sanotaan että käänteinen apu auttaa, kokeile haukkua miestäsi jokaisesta asiasta ja laittaa se ahtaalle henkisesti ja uhkaa vaikka millä sitä jos et saa sitä ja tätä ja miehes ei tee sitä sun tätyä huomiseen mennessä, se joko auttaa tai sitten ei.

Esimerkiksi Tampereella saa perhetyöntekijän auttamaan lastenhoidossa ja kotitöissä ym. Maksaa jotain 10 € kerta. Neuvolapsykologille pääsee myös, keskusteluavusta on monesti suuri apu.

Monesti sanotaan että käänteinen apu auttaa, kokeile haukkua miestäsi jokaisesta asiasta ja laittaa se ahtaalle henkisesti ja uhkaa vaikka millä sitä jos et saa sitä ja tätä ja miehes ei tee sitä sun tätyä huomiseen mennessä, se joko auttaa tai sitten ei.

enpä ole koskaa kuullut tuollaisesta. Jos ihminen on oikeasti todella masentunut niin ei siihen uhkailut auta ja jos uhkaa jotain niin täytyy olla valmis myös toteuttamaan se. eli ei voi sanoa " jos et tee sitä tai tätä jätän sut" ellei ole sitten valmis jättämään.

[QUOTE="Minä";22203151]Esimerkiksi Tampereella saa perhetyöntekijän auttamaan lastenhoidossa ja kotitöissä ym. Maksaa jotain 10 € kerta. Neuvolapsykologille pääsee myös, keskusteluavusta on monesti suuri apu.[/QUOTE]

en oikeastaan tarvitse apua lastenhoidossa ja kotitöissä, vaan kaipaan kumppania jakamaan vastuuta perheestä ja parisuhteesta.

Yhteistyössä