Onhan näitä ketjuja täällä ollut, mutta itselläni on monen vu9den palstatauko ja olisi mukava saada taas kertomuksia henkimaailmaan siirtyneiden vierailuista ja muista oudoista tapahtumista.
Päätön peilikuva säikyttää ei sille minkää mahdaAlkuperäinen kirjoittaja päätön;28024461:siinon kummitusta kerrakseen kun peiliin vilkasee.
ei kun se että pää onkin paikallaan. :OPäätön peilikuva säikyttää ei sille minkää mahda
No siinä päässä ei oo mitään vikaaAlkuperäinen kirjoittaja päätön;28024479:ei kun se että pää onkin paikallaan. :O
Juup. Sinäpä muuten olit serkun kanssa saunassa, tässä muutamia vuosia sitten.Monia juttuja olen kokenu mut viimesimmät ja tuoreessa muistissa olevat on tässä ja nyt, jos minua itkettää mie tunnen käden hartialla, siis ihan tosissaan tunnen, niinku sillon ko isä minua lohutti joskus... Eli liekö se on tässä nytki. Jos minua suututtaa minun suuttumus saa uskomatonta voimaa, sanon asioita joita oon kuullu vain äitini päästävän suustansa, ehkäpä se puhhuu minun kautta Tavaroita liikkuu, varotuksia satelee, ovien paukkumista ja portaitten narinaa, ei niihin niin kiinnitä huomiota ite ko ne on arkipäivää. Ulkopuolisethan ne nuita juttuja kauhistellee joko kuultuna tai ite todenneena.
Alkuperäinen kirjoittaja yökukkuu;28024585:Ystäväni näkee henkiä. Hän säikähti niitä alkuun, mutta on tottunut nyt. Minua kiehtoi juttu, miten hänen seuraansa kerran liittyi henki metrossa ja seurasi kotiin asti. Kyse oli jostakin sotilaasta, joka oli huolissaan taalereistaan.Oli siis piilottanut taalerinsa ja kuollut taistelussa. Samaisella alueella on aikanaan ollut taistelut Ruotsin vallan aikana ja minusta juttu vaikutti siksi uskottavalta
Ystäväni näkee usein sellaisia, joilla on jokin juttu jäänyt jumittamaan meidän maailmaan. Eii osaa auttaa heitä.[/QUOTE
Tiedätkö tarkemmin, miten hän sitten osaa auttaa heitä? tekeekö jotakin konkreettista?
Kirjoitusvirhe: "Eii osaa auttaa heitä" pitää olla " Ei osaa auttaa heitä". Siinäpä surkeus siis on, että miksi niitä henkiä näkee ja niillä olisi ilmeisesti asiaa? Kun en ole itse kokenut en osaa edes kuvitella, mitä sellaisessa tilanteessa tehdään. Joku äiti ja pieni lapsi vieraili hänen luonaan monta kertaa itkemässä lohduttomasti. Siinä kohtaa on ollut viime sodassa pommituksia, että liittyisikö sitten nopeaan lähtöön vai mikä heitä vaivasi? Joskus henget ovat iloisia ja hyvällä tuulella, mutta toistan siis vain ystäväni kertomaa.Alkuperäinen kirjoittaja yökukkuu;28024585:Ystäväni näkee henkiä. Hän säikähti niitä alkuun, mutta on tottunut nyt. Minua kiehtoi juttu, miten hänen seuraansa kerran liittyi henki metrossa ja seurasi kotiin asti. Kyse oli jostakin sotilaasta, joka oli huolissaan taalereistaan.Oli siis piilottanut taalerinsa ja kuollut taistelussa. Samaisella alueella on aikanaan ollut taistelut Ruotsin vallan aikana ja minusta juttu vaikutti siksi uskottavalta
Ystäväni näkee usein sellaisia, joilla on jokin juttu jäänyt jumittamaan meidän maailmaan. Eii osaa auttaa heitä.[/QUOTE
Tiedätkö tarkemmin, miten hän sitten osaa auttaa heitä? tekeekö jotakin konkreettista?
Tästä olisi jännä kuulla enemmän! Millainen kalmisto? Miten tutkitaan? Miten löytyi?Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;28025947:Mistäpä sitä tietää.
Mun mies on sellainen "kaivonkatsojatyyppi". Sen ansiosta on tullut ilmi kalmistokin, mistä ei kukaan ole ennen tiennyt mitään. Sitä nyt tutkitaan.
Kertoi lapsena nähneensä outoja valoja sielläpäin ja pelänneensä niitä.
Jännäähän se on. Tässä vaiheessa ei ole kertomisia, kuten arvata saattaa noihinkin juttuihin on tässä maassa määrärahat tosi tiukilla.Tästä olisi jännä kuulla enemmän! Millainen kalmisto? Miten tutkitaan? Miten löytyi?