henk.koht hygieniasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin mä unohdin mainita, että imutan sillä viemärikarhulla vielä oikein kuppaamalla kaiken ylimääräisen pois ja sitten seison hetken käsilläni kun lorutan Tolua sisään putsaamaan paikat. Sitten vaan käännyn jaloilleni ja valutan Tolun pois.

Toki on syytä olla varovainen sen karhun kanssa jos on kusipää kuten minä. Sillä kuppaa helposti liikaa ja alkaa valua nesteet ylempääkin.

Harjoitus tekee mestarin kuitenkin ja puhtaus on puoli ruokaa ja vierivä kivi ei sammaloidu. Eikä muuten köydellä voi työntää... paitsi jos sen kastelee ja pakastaa.

Hyvää illan jatkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja laura:
pesettekö toosanne vedellä vai saippualla...mies sitä ihmetteli kun vaan vesipesu riittää..

Anteeksi maalaisuuteni, mutta meillä päin on totuttu ainoastaan pyyhkimään televisiosta pölyt, miten ihmeessä miehesi suosittelee vesipesua ja saippuan kera? Vai onko näiden uudempien taulutelevisioiden hoito-ohjeet kovinkin erilaiset?

Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:
Niin mä unohdin mainita, että imutan sillä viemärikarhulla vielä oikein kuppaamalla kaiken ylimääräisen pois ja sitten seison hetken käsilläni kun lorutan Tolua sisään putsaamaan paikat. Sitten vaan käännyn jaloilleni ja valutan Tolun pois.

Toki on syytä olla varovainen sen karhun kanssa jos on kusipää kuten minä. Sillä kuppaa helposti liikaa ja alkaa valua nesteet ylempääkin.

Harjoitus tekee mestarin kuitenkin ja puhtaus on puoli ruokaa ja vierivä kivi ei sammaloidu. Eikä muuten köydellä voi työntää... paitsi jos sen kastelee ja pakastaa.

Hyvää illan jatkoa.

Muuten hyvä mutta et sää sillä karhulla karstoja saa pois. Lirauta sinne römpsääs puoli pulloa putkimiestä ja imuta sitte vasta. Ja patapata tai swipen karhunkieli on hyvä niihin roiskeisiin mitä siihen ulkopuolelle joskus kuivahtaa.

on teillä jutut..menen puuis..
c020.gif

ai,ja mun mielestä taas wc-ankka on paras ku siinä on se sellanen nokka,saa kätsysti kaikki röörit puhtaaks,ja sit käytän andyn kukkaistuoksuista ainetta vielä ni saa kivan tuoksun,joka perjantai sitte pesen ihan wc-harjan kanssa,ja muina päivinä sit ihan vaan pulloharja on käytössä.kesäisin on kätevää myös käyttää painepesuria :)

Yhteistyössä