Hemmetin hemmetti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aamuäree

Aktiivinen jäsen
10.04.2007
48 565
16
38
Etelä-Pohjanmaa
Hain poikaa eilen hoitopaikasta ja en löytänyt kenkiään!
Olihan siellä rivi mustia Viking nilkkureita mutta olivat kaikki niin suuria.....
Eli hetken pähkäiltyään hoitotäti muisteli kenen kanssa on kengät saattaneet vaihtua.

Meidän kengissä ON NIMI, yksissäkään muissa vikingeissä ei ollut nimeä.

Mutta miten VOI mahtua lapsen jalkaan KAKSI numeroa liian pienet kengät ilman että pukija huomaa? Äitinsä haki, isän kohdalta olis ehkä voinut vielä ymmärtääkin :D

No, hoitotäti koetti soittaa- ei vastaa.
Minä sain numeron ja koetin kaks kertaa soittaa- ei vastaa.
Laitoin viestin- Ei vastaa.

Hmph.:mad:

No hoitotäti kysyi tänään että saitko äitiä kiinni?
Oli aamulla ilmoittanut että poika on kipeä eikä tule hoitoon. Kengistä ei ollut puhunut mitään.
No toki koetin kaks kertaa soittaa taas- EI vastaa. Laitoin viestin vastaajaan ja odottelen nyt sitten.

Tilanne harmittaa koska pojalla ei ole kuin kenkiä jotka on niin nafteja että niissä tulee helposti kylmä.
Saarnatkaa vaan, mutta tällä hetkellä nuo kerrankin panostamani 70 euron kengät olivat ainoat sopivat.
Eikä mun tiliotteeni saldo anna nyt myöten hakea uusia kenkiä vain siksi että eräs äiti ei sitten millään uskalla/vaivaudu vastata puhelimeen.

JA kyllä, mä olen erittäin tuohtunut tällä hetkellä!
Lepyn kyllä heti kun ottaa yhteyttä ja sopii mistä voin kengät käydä noutamassa.

Meillä kävi melkein samalla tavalla, eskrista oli yksi poika lähtenyt jalassaan kaksi vasemman jalan kenkää, toinen oli vielä kaksi kokoa pienempi. eli meidän poika tuli kotiin kaksi oikean jalan kenkää jaloissaan :laugh: En kyllä voi käsittää, kuinka ne ei huomaa :O

Ja kyllä muakin tuossa vaiheessa ärsyttäis ja kovaa :kieh:

Viimeksi muokattu:
Meillä kävi melkein samalla tavalla, eskrista oli yksi poika lähtenyt jalassaan kaksi vasemman jalan kenkää, toinen oli vielä kaksi kokoa pienempi. eli meidän poika tuli kotiin kaksi oikean jalan kenkää jaloissaan :laugh: En kyllä voi käsittää, kuinka ne ei huomaa :O
Joskus voi sattua ja tapahtua, kun lapset on itse pukemassa, eikä aikuiset kontrolloi sitä touhua. Mua kyllä kans ottais päähän jo kovaa, jos toinen ei vastaisi yhtään mitään. Vissiin pelkää joutuvansa hilaamaan takapuolensa sohvasta irti tai jotain.

Ärsyttävää.

Meillä hävis viime vuonna yhdet kengät (Kuomat), joissa oli nimi, luistelukentällä. Koskaan niitä ei palautettu, varmaan oli tarkoituksella ottanut väärät kun vaihtareiksi oli jätetty 3 numeroa pienemmät :kieh:

(Oli muuten hyvä ettei poika ollut sillä kertaa bussin kanssa liikkellä, ois ollut jännä liikkua sukksillaan tai luisitimilla pitkin kaupunkia)

meillä pojalla katos heti eka tarhapäivänä housut, joissa on NIMI. eipä vaan niitä löydy mistään..
kummallista!! miten ei voi huomata että on väärät housut jalassa???

[QUOTE="miuu";22571301]mä en kyllä veis niitä vaihdokkeja mukanani heille... :whistle:

mutta mä oonkin vittumainen ämmä.[/QUOTE]

Ei mulla olekaan vaihdokkeja! Mitä mä otan kenekään toisen kenkiä mukaani- sukkasillaan toin lapsen kotiin ja nyt on pienet kuomat jalassaan hoitopaikassa.

Olisin laittanut edes siskonsa kengät, mutta mä tollo kuvittelin että meidän kengät olis palautuneet hoitopaikkaan.

Lähde käymään siellä, mua ei pidättelisi villihevosetkaan, oon sen verran "tulisielu". On se nyt hemmetti ettei toisen omaa enää kunnioiteta yhtään! Jos mun kohdalle sattuisi tuollaista niin helkkari jos ei edes viestiin voi vastata niin menisin kyllä oven taa, ei ne kengät ole kenellekkään ilmaisia. En voi uskoa ettei muka ole huomannut että väärät kengät lähti mukaan, viimestään kotona..

Selkis!

Kengät palautuivat hoitopaikkaan.

Hoitotäti oli hoksannut katsahtaa että numero josta viesti pojan sairaana olosta tuli, oli eri numero mitä oli hoitopaikkaan antanut. Se annettu numero oli joku joka on todella satunnaisesti käytössä............ mitä järkeä? No, siinä numerossa odottaa nyt sitten pari ääniviestiä ja lukemattomia vastaamattomia puheluita..... :whistle: :D

Lepyin. Samantien.

:laugh: no hyvä et saitte takas ne...

ps. onko siellä suunnalla hyvää valokuvaamoo?Meidän pitäis saada perhepotretti otettua eikä täällä minun käsityksen mukaan ole mitään kuvaamoa...

No ensinnäkin ni tarhatäti teki väärin kun antoi puhelinnumeron sinulle!!! He eivät saa antaa toisten numeroita toisille miten sattuu.
Hoitajan kuuluisi itse hoitaa asia, tai kysyä toiselta äidiltä lupa että voisi antaa numeron. Koska se on tapahtunu hoitopäivän aikana on hoitotädin velvollisuus hoitaa asiat toisen äidin kans jotta kengät saaadaan takaisin. Ei hän saa antaa puhelinnumeroa sinulle ja samalla ikäänkuin sysätä vastuun itsellesi!!

[QUOTE="mää";22577706]No ensinnäkin ni tarhatäti teki väärin kun antoi puhelinnumeron sinulle!!! He eivät saa antaa toisten numeroita toisille miten sattuu.
Hoitajan kuuluisi itse hoitaa asia, tai kysyä toiselta äidiltä lupa että voisi antaa numeron. Koska se on tapahtunu hoitopäivän aikana on hoitotädin velvollisuus hoitaa asiat toisen äidin kans jotta kengät saaadaan takaisin. Ei hän saa antaa puhelinnumeroa sinulle ja samalla ikäänkuin sysätä vastuun itsellesi!![/QUOTE]

No se koetti ensin itse soittaa ja sitten mä kysyin että voiko antaa sen numeron niin koetan itse saada kiinni kun mulla on paremmin aikaa- heillä oli siellä täys hulina päällä kun oli varahoitolapsia.
Ihmettelin vähän myös mutta ajattelin että on ok kun kerran antoi sen numeron.

En mä nyt sinne sestäs mitään haukkumaviestejä jättänyt:attn: esittelin itseni ja kerroin että poikien kengät on todennäköisesti vaihtuneet eli voisiko tarkistaa asian ja ottaa sitten minuun yhteyttä.
Hoitotäti todennäköisesti kertoi kun se toinen äiti oli käynyt kengät tuomassa, että olemme molemmat koettaneet soittaa eikä äiti ollut ainakaan siinä vaiheessa vetänyt hernettä nenäänsä.

Mä en tajuais loukkaantua moisesta jos mä olisin ollut se äiti joka on vahingossa pukenut lapselleen toisen omaisuutta.

:laugh: no hyvä et saitte takas ne...

ps. onko siellä suunnalla hyvää valokuvaamoo?Meidän pitäis saada perhepotretti otettua eikä täällä minun käsityksen mukaan ole mitään kuvaamoa...

Mistäs päin......?
Täällä on ihan ok kuvaamo tuo Petterin kuvakauppa, sitten on sellainen kuin Fiini kuva- hoitopaikan kuvaus hoidettiin sitä kautta ja kuvat oli ihan ok eikä mitenkään pahan hintaisia- toimitus vain vähän pitkässä liemessä mutta en tiedä sitten oliko siinä ollut jotain hässäkkää (eli syytä).
Jurvalaiset tykkää kovasti Puskalan kuvaamosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22577811:
Mistäs päin......?
Täällä on ihan ok kuvaamo tuo Petterin kuvakauppa, sitten on sellainen kuin Fiini kuva- hoitopaikan kuvaus hoidettiin sitä kautta ja kuvat oli ihan ok eikä mitenkään pahan hintaisia- toimitus vain vähän pitkässä liemessä mutta en tiedä sitten oliko siinä ollut jotain hässäkkää (eli syytä).
Jurvalaiset tykkää kovasti Puskalan kuvaamosta.

Ok, täytyy kaivella noiden tietoja ja soitella...

Yhteistyössä