Helvetti kun sattuu, mies jätti toisen vuoksi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Elina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä kyllä myönnän että kostaisin. Hehkuttaisin omaa onneani niin että ex sen kuulee tms.

Kaveripiirissa on 2 (!!) naista jotka vastaavaan tilanteeseen joutuessaan ovat muuttaneet lapsineen toiselle paikkakunnalle ja aloittaneet siellä uuden elämän. Näin mies ´menettää´ lapset.
Väärinhän se on,lapset kärsivät tietysti, mutta en silti ihmettele heidän toimintaansa.Jos parikymppisen pil*u on tärkeämpi kuin oma perhe, olkoon sitten ilman lapsiakin..
Ja tosiaan,tiedän että ajattelen väärin,mutta jos noin pas*an tempun mies tekisi,niin tuskinpa alistuisin.

No toivottavasti miehelläs on hyvä olla huoran kanssa. Tuo lutka tulee varmuudella pettämään miestäsi, jos kerran pystyi jonkun aviomiestäkin nussimaan. Mutta toivottavasti "miehes" on nyt tyytyväinen valintaan. :D Säälittävä ukko ja akka sanon minä, et ole kusipäämiehen arvoinen!

Mä soittaisin että tuon nyt lapset ja sit veisin iskälleen ja lähtisin jonnekin. AINA näissä ketjuissa mies vaan häipyy, ei mitään vastuuta eikä mielenkiintoa lapsista... HUH.

[QUOTE="Kenguru";23738470]Typerää tuommoinen horoksi haukkuminen. Mies siinä on lähtenyt, ei tuo toinen nainen. Tuollainen haukkuminen ei saa mitään hyvää aikaiseksi, ja outoa syyttää jotain vierasta naista kun oma mies pettää![/QUOTE]

Varmaan on nainen tiennyt, että mies on naimisissa ja sillä on perhe, joten saa olla naisella moraali alhaalla, että viitti mennä edes koskeen toisen mieheen. Vikaa on tottakai myös miehessä. Tangoon kun tarvitaan aina kaksi.

Mulla vähän samanlainen tilanne n. vuosi sitten. En ala kertoa tarinaani, mutta "monta vuotta hän minulta vei".
En paljoa hänelle puhele enää. En siksi, että jotenkin kostaisin, vaan mulla ei vaan ole mitään puhuttavaa enää.
En hänelle varsinaisesti vihoittele, lasten takia olen kutakuinkin normaali. Eli voidaan mennä yhdessä juhlimaan esim. vappua.

Ja itseni takia en jaksa tuhlata elämääni katkeruuteen ja vihaamiseen.
Mä en ole ollenkaan uskonnollinen ihminen, mutta yhden lauseen olen MUUNNELLUT raamatusta. "Minä tavallaan annan hänelle anteeksi, koska hän ei tiedä, mitä hän tekee".

Mun mieheni jätti minut toisen naisen vuoksi. Olimme yhdessä kauan ja hän teki päätöksensä muutamassa päivässä. Oli helpottavaa lukea tätä ketjua, koska käyn samoja ajatuksia ja tunteita läpi kuin mitä ap on kuvannut. Elämä menee vain eteenpäin.

Jaksamista sinne.
Itse en koskaan ottaisi miestä takaisin jos hän toisen mukaan lähtisi.Jos oven avaa ja sulkee perässään mennessään toiseen sänkyyn niin ei ole takaisin tulemista.
hirveän syvälle sydämeen sattuisi :'(

[QUOTE="äiti";23738605]Olisit sanonut miehellesi että kun ja jos hän lähtee saa lapset mukaansa. Miehet ei lähde niin helposti kun eivät pääse kuin koira veräjästä.[/QUOTE]

ai mun exä (joka jätti mut) sanoo kyllä että voi ottaa lapsen luoksensa asumaan, mutta hänellä ei ole toista naista vielä.

ap mä tiedän mitä sä käyt läpi jos haluat vertaistukea niin luo itselles käyttäjä nimi ja kirjoittele

Tunnistaako ap itsensä vielä tästä ketjusta? Miten elämä on mennyt eteenpäin?
Mulla nyt sama tilanne, mies haluaa erota 23 vuoden jälkeen ja on löytänyt jo uuden vaikka asumme vielä yhdessä.

Aika mielenkiintoinen tarina ja jatkoa joku kirjoitellut aina silloin tällöin :)

Itsellä on myös sama tilanne vaikkakin sukupuolet päinvastoin... Nyt olen tutustunut ja jutellut varmaan kymmenen niin samanlaisen kuvion läpikäyneen kanssa.
Itse toivon vaan jotain oppivani ja seuraavaa kumppania haluan kohdella paremmin ja ainakin aion olla selvillä missä mennään enkä todellakaan lähde mukaan suhteisiin missä ei olla yli 100% innolla, halulla ja vakavuudella molemmat.

Mutta oli miten oli, on se kova tilanne kun tuntuu, että koko hemmetin maailma hajoaa ja ahdistaa niin, ettei saa nukutuksi, vihaa niin, että voisi tappaa paljain käsin, eikä valoa näy.
Kun kuulee niin monta samanlaista tarinaa, puhuu psykologien ja terapeuttien kanssa, huomaa, että ei se niin ihmeellistä olekaan. Ja itse sitä soppaa myös keitteli mukana. No, mullakin tuo toinen keitteli vielä toiset sopat samaan aikaan, annoin hetken aikaa miettiä ja olisin antanut silloin anteeksi. Ei vaan lopettanut, lähtö tuli. Ei aikaakaan kun hänen toinenkin suhde päättyi mutta kumpikaan meistä ei ole vielä toista takaisin kysynyt. Ja olen niin äärettömän helpottunut kun ei tarvitse miettiä enää tätä naista. Kiitos ja hei. Ainoa asia mikä merkitsee on, että lapsilla on kaikki hyvin ja heitä ei laiminlyödä, käytetä välikätenä, koston välineenä tms.

Ei muuta kuin eteenpäin sanoi mummo lumessa ;) seuraavalla kierroksella olen parempi mies :)

Yhteistyössä