helvetti et palo ukkoo kii

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sori purkautumiseni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sori purkautumiseni

Vieras
mun piti lähtee lasten kans kauppaan sain kaks puettua ja vauvan kaukaloon ja itteni iskin valmiiks katsoin et kas missä auton avaimet.
no vittu miehen taskussa se ajaa harvoin ja oli sit jättäny ne.
no ei mitää vauvan maito loppu,muutenkin kaappi tyhjä mun piti leipoo leipää.
no ootellaan et ukko tulee ysiltä töistä ja saa mennä huoltsikalle ja leipoo ite vittu leipäsä

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkumymmeli:
Sitä varten meil on molemmil avaimet niin autoon ku lämmitystolppaanki, vaiks vuorkanantaja ei siihe antanu ku yhen, aatteli kai et ollaan aina samas reissus, joopajoo...

no meil on tuo auto ollu vasta hetken :( siihen on yks avain.
ukko ajaa ehkä kerran vuodessa muutenkin ja nyt sit käy noin :(

Alkuperäinen kirjoittaja sori purkautumiseni:
mun piti lähtee lasten kans kauppaan sain kaks puettua ja vauvan kaukaloon ja itteni iskin valmiiks katsoin et kas missä auton avaimet.
no ootellaan et ukko tulee ysiltä töistä ja saa mennä huoltsikalle ja leipoo ite vittu leipäsä

käy kävelyllä kaupassa, lapset mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sori purkautumiseni:

käy kävelyllä kaupassa, lapset mukaan.

helpommin sanottu kun tehty.Asutaan meinaan hiton korvessa

Siis anteeksi vaan, mut miten ihmeessä sä lähdet kauppaan vasta siinä tilanteessa kun vauvan maito jo on loppu? Ainahan voi jotain sattua niin ettei kauppaan pääse ja sitä varten on oltava sitä aina kaapissa. Eli kauppaan lähdetään jo siinä vaiheessa kun on kaapissa maitoa vauvalle enää vuorokaudeksi!

Yhteistyössä