helvetin venäläiset möykkää alakerrassa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
kyllä vituttaa rankasti kun alakertaan muutti tollai venäläisten miesten joukkio, ainakin viis tyyppiä siinä ravaa, nyt ovat kk asuneet ja JOKA PÄIVÄ valehtelematta on ollu bileet.. mölinä kuuluu sisälle asti, kun tossa ulkona rellestävät.

NO NYT SIT KUITENKI TÄÄ HOMMA RIISTÄYTY IHAN LAPASESTA:
niillä on ollut tossa oman kuistisa eessä tommoset rakennustikkaat (?) en käsitä mitä varten, ja äsken ku katoin ikkunast ulos ni yks näistä helvetin ryssistä kiipes niitä tikkaita pitkin ja kurkki meidän ikkunasta sisälle!! ihan pokkana tuijotti vaikka näki kyllä että mäki näin, huus siitä viel samalla venäjäks jotain niille kavereilleen..
vähän pelottaa et mitä ne oikee meinaa tollasella, mies on töissä ja oon yksin muksun kans tääl kotona et aika voimaton oon jos ne yhtäkkiä pamahtaa tohon meiän partsille... :O

oon valittanut, mut vastaus sieltä suunnalta oli, että koska oon ainoa valittaja eivät tee vielä mitään, kuulema pitää useammasta asunnosta tulla valituksia, et ryhdytää toimiin.. nii mietin kyl vakavissani, et soittaisinko poliisille? mitä niille voi sanoa? alakerran ukko kiipes kyttäämään ikkunasta sisään?

Yhteistyössä