Helvatan helvatan master card!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fucking master!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fucking master!!!

Vieras
Sain tänään kuulla pankissa että olen ylittänyt master cardin luoton yli satasella!!! Ja kuulemma ensimmäinen ylitys on tapahtunut heinäkuun alussa, ja arvatkaa olenko senkin jälkeen vinguttanut korttia!!! Miten voi olla mahdollista että luottorajan voi ylittää??? Senhän takia siinä se helvatan raja on ettei menis yli!!!!!! En mä ole ollut edes tietoinen luoton ylityksestäni!!!

Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:
Nuo kortit on siitäkin huonoja et itse pitää koko ajan olla tietoinen paljonko siellä vielä on varaa, muuten menee miinuksille ja paljon...

No eikös se aina oli hyvä olla tietoinen ainakin suurin piirtein paljonko tilillä on rahaa. Riippumatta siitä mikä kortti on =)

No mulla ainakin kortti suljettiin ja saan sen auki vasta kun maksan sen ylityksen.

Mutta mun mielestä korttia ei pitäisi voida vetää miinukselle, sen vuoksi siinä on se raja mitä ei saisi ylittää!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
No mulla ainakin kortti suljettiin ja saan sen auki vasta kun maksan sen ylityksen.

Mutta mun mielestä korttia ei pitäisi voida vetää miinukselle, sen vuoksi siinä on se raja mitä ei saisi ylittää!!!

Kaipa jokaisen pitäisi itse olla tietoinen siitä paljonko vinguttelee?

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

ei ole sellaisia laitteita , jotka ostohetkellä voisivat tarkastaa velkamääräsi ja onko raja ylittynyt. viiveellähän sekin tapahtuisi. kyllä sitä velkaa ja rajaa tarvii ite seurailla.
henkilökohtaisesti en ymmärrä jatkuvaa velaksielämistä.
visan omistan ja suurempia hankintoja voin sillä maksaa, en koskaan kuitenkaan päivittäistavaroita ja ruokaa.

Electron on eri asia kun siinä tehdään katevaraus pankkitililtä suoraan, ei ole siis luottokortti. Jos sitä Masteria taas vinguttaaa vaikka saman päivän aikana eri kaupoissa, niin ne maksutapahtumat ei rekisteröidy samantien sinne luottotilille vaan viiveellä ja voi mennä yli jos et oo tarkkana. Itse se pitäis vahtia ettei yli mee siis.

Jos oot sen rajan ylittänyt niin tod.näk sun pitää maksaa sen verran että pääset luottorajan alle ja voi tulla joku ylitysmaksu päälle. Selviää kun soitat sinne korttiyhtiöön. Ja luet ne kortin mukana tulevat sopimusehdot.

Yhteistyössä