helsingin asuinalueista jälleen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienenhetken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pienenhetken

Aktiivinen jäsen
11.09.2005
17 073
0
36
eli mikä siellä on sellasta seutua mihin ei missään nimessä kannata lasten kanssa muuttaa?
mikä taas semmosta hyvää mutta suht edullista seutua kuitenkin? =)

esim humikkalanrinteellä (siis kadun nimi on humikkalanrinne) on vuokrattavana asunto,onko se just jollain hirveellä alueella? :D

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
eli mikä siellä on sellasta seutua mihin ei missään nimessä kannata lasten kanssa muuttaa?

esim humikkalanrinteellä (siis kadun nimi on humikkalanrinne) on vuokrattavana asunto,onko se just jollain hirveellä alueella? :D

Humikkalanrinne on siin Kontulan ja Vesalan rajamailla... aikaten levotonta seutua, itse 20 v, samalla suunnalla asuneena

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Humikkalanrinne on siin Kontulan ja Vesalan rajamailla... aikaten levotonta seutua, itse 20 v, samalla suunnalla asuneena

okei,vuokrakaan ei ollu ku 600e niin osasin epäillä että vähän sellasta huonompaa seutua :/ jotenki vaan tuntuis niin hurjalta alkaa sitä 800 maksamaan vuokrasta :/

Mua henkkoht ei saisi itään millään. Ei myöskään Pukinmäkeen, Oulunkylään, Malmille tms.
Kulosaaren ohi itäväylää NEVER.
Mieluiten Lauttasaareen lasten kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

okei,vuokrakaan ei ollu ku 600e niin osasin epäillä että vähän sellasta huonompaa seutua :/ jotenki vaan tuntuis niin hurjalta alkaa sitä 800 maksamaan vuokrasta :/

itse itä-helsingin kasvattina en haluaisi enää siellä asua, mutta Esim. Malmi, Puistola on paljon lapsiystävällisempiä

Alkuperäinen kirjoittaja Justiina 2004:
Alkuperäinen kirjoittaja Laru:
Itä-helsinki kannattaa kiertää ja jos varaa länteen päin kannattaa majoittua.

Eipäs ku itään vaan!!!! B) :D

just :D eli kumpaa nyt "uskoa"? ;)

Nooh, mulla on reilun 27 vuoden kokemus idästä. :D
Ja ei mua täältä pois saa!!!!!

No on itä-stadissakin ihan hyviä paikkoja mm. Vuosaaressa siellä rauhallisemmalla puolella on aivan ihastuttavia alueita kun taas Rastilan puoli on ihan out.

Mut itse en kyllä muuttais niin, että joutuisin asioimaan itä-helsingin ostareilla tai käyttämään metroa :ashamed:

Mun suosikkialue stadista on Viikki. Sinne muuttasin lasten kanssa, muuten keskustaan B)

Ei itä-Helsingissä kaikki varmaan huonoa seutua tosiaan ole, mutta kyllä mä Kontulan, Vesalan, Mellunmäen yms. jättäisin väliin.
Eli edullisemmat osat huonoja, hyvät kalliita luulisin- niinhän se aina menee.

Mutta ei mua tällä "omallakaan seudulla" huokuttelis esim. Malminkartanoon muuttaa.

Aika pienistä noi erot on kiinni, ei pelkästään jaolla itä- länsi- pohjis-etelä Helsinki.

Alkuperäinen kirjoittaja Neitokainen:
Mie asun itä-helsingissä tässä kivikossa ja tää on rauhallista lapsiperhe aluetta :wave:

onko minkälainen vuokra? :D

oon tosi kiitollinen kaikille vastauksista! :flower: pitäis varmaan lähtä lomalle sinne helsinkiin ja pääsis vähän katteleen että millanen seutu miellyttää...kylläkai sen silmälläkin vähän näkee mihin ei lasten kanssa kannata...? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Neitokainen:
Mie asun itä-helsingissä tässä kivikossa ja tää on rauhallista lapsiperhe aluetta :wave:

onko minkälainen vuokra? :D

oon tosi kiitollinen kaikille vastauksista! :flower: pitäis varmaan lähtä lomalle sinne helsinkiin ja pääsis vähän katteleen että millanen seutu miellyttää...kylläkai sen silmälläkin vähän näkee mihin ei lasten kanssa kannata...? :whistle:

miten pian pitäis asunto saada? oma vai vuokra?

Yhteistyössä