H
Hilla
Vieras
Minulla on helposti kuori missä postimaksu on maksettu jo.Sitä ei kuitenkaan ole leimattu ollenkaan eli voinko sen uudestaan vielä käyttää?Olen saanut kuoressa jo itse postia mutta nyt olen sitä uusio käyttämässä ja mietin että saako sen laittaa menemään kun maksu maksettu kotimaahan,kun sitä ei ole leimattu mitenkään.