M
maikki
Vieras
Periaatteessa elämän pitäs olla ok, mutta kuinkas meneekään. Työasiat on menossa juuri siihen suuntaan kuin minkä eteen olen tehnyt töitä jo pitempään ja kohta on 15v hääpäivä edessä.
Kuulostaa periaatteessa aika hyvältä eikö?
Katotaampas hieman tarkemmin asiaa. Eli avioliitto on aika toimimattomassa tilassa. Meillä ei ole toimivaa keskusteluyhteyttä ja olen väsynyt olemaan koko perheen projektipäälikkönä. Meillä ei tapahdu mitään kotona, jos minä en pistä sitä alulle. KAIKKI kotihommat seisoo oli sitten kyseessä imurointi tai auton katsastus, laskujen maksu tai perheen yhteinen oleminen. Jos minä en ehdottele mitään, niin mies makaa illat ja viikonloput sohvalla, mitä nyt välillä hakee lisää kaljaa ja käy tupakalla. Niin eikä sovi unohtaa viikonloppujen lähikapakkareissuja.
En edes muista milloin olisi oma-aloitteisesti tehnyt jotain huomaavaista minua kohtaan, vaikka miten pientä. Näin esimerkiksi todella vaivaa sen eteen, että hommasin miehelle kalliin synttärilahjan josta tiesin hänen yllättyvän iloisesti, näin kävikin. Mites sitten kun oli äitienpäivä? Haki krapuloissaan lauantaina mulle lähikaupasta alennusfilmin. Kysyin, että mites hän mulle musikaalin innostu ostamaan johon mies tuumas että ai oliko se sellanen?
Eli on tää aika perseestä. Periaatteessa kaikki on ok, mutta ei kuitenkaan ollenkaan. En minä tällasta elämää halunnut, enkä tällasta parisuhdetta! PERKELE!
Kuulostaa periaatteessa aika hyvältä eikö?
Katotaampas hieman tarkemmin asiaa. Eli avioliitto on aika toimimattomassa tilassa. Meillä ei ole toimivaa keskusteluyhteyttä ja olen väsynyt olemaan koko perheen projektipäälikkönä. Meillä ei tapahdu mitään kotona, jos minä en pistä sitä alulle. KAIKKI kotihommat seisoo oli sitten kyseessä imurointi tai auton katsastus, laskujen maksu tai perheen yhteinen oleminen. Jos minä en ehdottele mitään, niin mies makaa illat ja viikonloput sohvalla, mitä nyt välillä hakee lisää kaljaa ja käy tupakalla. Niin eikä sovi unohtaa viikonloppujen lähikapakkareissuja.
En edes muista milloin olisi oma-aloitteisesti tehnyt jotain huomaavaista minua kohtaan, vaikka miten pientä. Näin esimerkiksi todella vaivaa sen eteen, että hommasin miehelle kalliin synttärilahjan josta tiesin hänen yllättyvän iloisesti, näin kävikin. Mites sitten kun oli äitienpäivä? Haki krapuloissaan lauantaina mulle lähikaupasta alennusfilmin. Kysyin, että mites hän mulle musikaalin innostu ostamaan johon mies tuumas että ai oliko se sellanen?
Eli on tää aika perseestä. Periaatteessa kaikki on ok, mutta ei kuitenkaan ollenkaan. En minä tällasta elämää halunnut, enkä tällasta parisuhdetta! PERKELE!