Uusia tupsahtelee mukaan koko ajan, niinkuin pitääkin! Hauskaa ja
tervetuloa, kaikille tasapuolisesti! :wave:
MUOKS: Ja näköjään niitä tipahtamisiakin vielä - pahoittelun
pecanpie, mutta toisaalta ehkä hyvä näin ajoissa. Luonto tietää. Iso hali täältä ja toivottavasti seuraavaksi pukkaa sitten sitä priimaa
Itse toivoisin ainakin, että mikäli tämä kappale ei osoittaudu elinkelpoiseksi, niin karsinta tapahtuisi itsestään ajoissa. Pudotus on aina korkeampi, jos on ehtinyt jo ultrissa nähdä, että elämä on alkanut.
Miltä näyttää
s4nnn - joko oot tarkistanut tilanteen?
Hienoa kuulla, että täältä löytyy myös niitä, jotka ovat aiemmin kohdanneet keskenmenoja, mutta jaksavat silti uskaltaa nauttia näistä ajoista. Hieno asenne, jokainen päivä on kuitenkin lahja
Mä tulin eilen paljastaneeksi asiantilan kahdelle ihmiselle. Toiselle siksi, kun hän itse kertoi odottavansa kaksosia, joiden LA on 5 viikkoa aiemmin. "Mäkin oon raskaana!" Toiselle siksi, kun hän tiesi, että yritämme ja sattumalta tuli puheeksi, miltä tuntuisi jos olisi lyhyellä ikäerolla sisaruksia. "No, kohta me se tiedetään, kun meille on nyt yks lisää tulossa". No, molemmat ihmiset ovat semmoisia, että heidän kanssaan on jaettu aika henkilökohtaisia juttuja, joten kävi miten kävi niin heille varmaan kertoisin niistä huonoistakin uutisista.
Mitenkäs porukan oirekavalkadi? Kuudetta viikkoa käydään vähitellen ja eilen alkoi päänsärky. Äh, sitähän on mulla riittänyt joka raskaudessa 12. viikolle asti. Kuulemma korkeat progesteronitasot aiheuttavat sen ja tuon ekan kolmanneksen jälkeen keltarauhanen väistyy vähitellen ja istukka hoitaa hommat siitä eteenpäin.
Täältä löytyy siis rv5+0 seuraavaa:
- kestokrapulapäänsärky, vähän migreenityyppistä, mutta lievempää
- pitää nousta aamuyöstä syömään, kun herää klo 04-05 eläimelliseen nälkään, joka estää uudelleen nukahtamisen
- päiväunien tarve
- vatsan turvotus
- palelu varsikin iltaisin
- aamuisin ja päivisin järkyttäviä hikoilukohtauksia
- janottaa paljon
- lieviä illotuksen aaltoja silloin tällöin
Veljen valmistujaisissa vältyin vetämästä huomiota itseeni tällä asialla, kun olin autolla yksin lasten kanssa liikkeellä, niin ei tarvinnut kuohuviiniin koskea. Ei sillä, että haluaisin perheeltäni jotenkin asiaa salaillakaan, mutta tilanne ei tuntunut sopivalta, kun oli kyse kuitenkin toisen ihmisen juhlista.
Nyt täytyy soitella KELAan ja tiedustella, miten mies ehtisi pitää nuo edellisestä lapsesta käytettävissä olevat isyysvapaansa ennen tämän seuraavan tuloa. Kyllähän tässä vähän kaikki uusiksi menee, jos tämä tulokas nyt tosissaan on saapumassa tällä aikataululla...
PH rv5+0