KiaralA voimia
:hug:
Tehilla kiva kuulla että mummola viikonloppu meni hyvin ja muutenkin yöt sujuu ilmeisesti kohtuu hyvin ja ilman maitoa. Ja ihan varmasti se ryömiminen ja konttaus tulee ajallaan sitten kun pikkumies on siihen valmis. Kypsyttelee niitä mielessään ja oppii sitten monta taitoa kerralla.
Mites
ikuisuus teillä on nyt menny? Joku muukin suunnitteli yömaitojen lopetusta...?
Mä kans täällä sisuunnuin ja nyt on menty
kaks yötä ilman maitoa, hurraa!! Tyttöhän heräs vaan kerran yössä syömään, aina kolmelta, muuten nukkui koko yön heräämättä, mut halusin kokeilla onko tuo syöminen vaan tapa vai tarviiko sitä oikeesti. Jostain kumman syystä just sinä yönä kun päätin alottaa tuon unikoulutuksen, yttö heräs ensimmäisen kerran 23.30, sitten 01.00, 03.00... Ensimmäisellä kertaa nukahti 10 minuutissa, toinen kerta kesti puolituntia ja kolmannella käänsi vain kylkeä. Toisella ja kolmannella kerralla annoin vettä kun alkoi huutamaan, ettei esikoinen heräisi. Toisella kerralla vaan käytin pullon suussa ja vaihdoin heti tuttiin, tyttö käänti kylkeä ja nukahti. Viime yö olikin sitten hankalampi. En etes laskenu niitä heräily kertoja. Nyt mietityttää että onko tämä nyt oikea aika käydä tuo unikoulu läpi, koska tuntuu nyt heräilevän jostain muusta syystä kuin sitä maitoa haluamaan, kun normaalistihan heräs vaan sen kerran, ja viime yönäkin varmaan tunnin välein. Katotaan nyt yö kerrallaan...
Ite olen näiden parin yön jälkeen jo ihan sippi ja pitäs kuitenkin jaksaa päivällä näitä muita velvollisuuksia hoitaa, esikoisen uhmat sun muut. Jos tämmösenä jatkuu, niin mielummin se yksi herätys ja tytölle maitoa kun päivisin ihan pystyyn kuollu.
Konttausta havaittavissa! Istualtaan kun tyttö lähtee liikkeelle, ottaa yhden konttaus askeleen ja sitten jatkaa matkaa ryömien.
Oltiin eilen iltapuurolla koko perhe yhtäaikaa ja ensimmäisen kerran tyttö oli jotenkin mukana jutussa eikä vaan pöhöttäny omiaan niinku yleensä. Minä osoitin sormella lamppua ja kysyin "missä lamppu?". Tyttö kattoi minua, nosti sormen pystyyn, osotti sillä minua ja sanoin "mmph". Noh, isä ja veli kävi nauramaan, tyttö katto niitä sellasella ilmeellä "mikäs tässä nyt on hauskaa, pitäskö minunkin nauraa?" sitten nauro jotenkin väkinäisesti sellasta tekonaurua heh-heh-heh. Sitten tätä toistettiin monta kertaa samalla kaavalla.
Millon se lakkas olemasta se tuhiseva pikkunyytti? :|
Sarina oli kyl tosiaan niin luksusta että samaa joka viikonloppu, kiitos!
Ostokset meni sisustamisen puolelle -ja villalankoja. Minkäslainen uudesta tukasta tuli, vai kävitkö ostamassa uuden pipon?
Täällä kans toivelistalla että piakkoin pääsis parturiin, ristiäisiin viimeks käyny :O