Juhannus "juhlittu" ja paluu arkeen taas koittanu B) Meiän juhannus meni, kun mikä tahansa viikonloppu, ei tehty mitään normaalista poikkeavaa.. Vietettiin siis vaan laatuaikaa koko perheen voimin :heart:
Lauantaina käytiin sentäs mun isällä syömässä, mutta sekin reissu meni ihan kitinäksi tuon pojan osalta :kieh: Mä kyllä sen melkeen arvasin, kun mentiin sinne vasta viideks ja ruokailtiin vasta seiskan jälkeen ja normistihan poika on nukkumassa 19-19.30, joten pisti sitten hirveen kitinän pystyyn ku ei oltukkaan normaalisti kotona :headwall: Yritin vaikka ja mitä, että poika olis nukahtanut siellä, meillä oli matkarattaatkin mukana, mutta ei!! Sinnikkäästi tuo vaan pysy hereillä niin kauan, kun päästiin autoon (kello jotain vaille yhdeksän) ja simahti samantien. Kotona ei tarvinnu vaihtaa kun yökkäri päälle ja "viskasta" sänkyyn ni tuo oli jo unessa |O
Eilen oltiin sitte kavereiden luona käymässä myös iltapäivästä ja taas hirvee kitinä siinä viiden hujakoilla, missään ei ollut hyvä, ei sylissä, ei sohvalla, ei sängyssä :ashamed: Lopulta nukahti torkuille autokoppaan :/ Tiedä sitten millon tuon kanssa olis hyvä aika kyläillä, ilmeisesti heti aamusta kun on herätty
Ja sit mua ärsyttää kun kukaan ei näe muutakun kitisevän ja tyytymättömän puolen pojasta :ashamed: Se kun ei ole pelkästään sitä, kun kotona tuo on pääosin ihan aurinkoinen ja hymyilevä :heart:
päikkäreille on poika nyt jo viikon ajan "nukutettu" omaan sänkyynsä. Ollaan otettu pientä unikoulua ja menee jo paljon paremmin
Enää ei juurikaan tarvitse poikaa sängystä nostella, vaan nukahtaa sinne maidon saatuaan! Yleensähän tuo on nukkunut vaan sen max. 40min ja sitten herännyt väsyneenä, eikä ole suostunut nukahtamaan uudestaan, niin nyt jo kahtena päivänä on nukahtanut
itse uudestaan ja nukkunut jopa 2 tuntia
Tää on siis todella harvinaista meillä, sillä tuo ei ole nukkunut päivällä noin pitkää aikaa putkeen ilman tissiä sitten laitoksen!! Toivottavasti hyvät unet jatkuvat =)
bebo kyllä mäkin kävisin lekurissa näyttämässä korvia =) Meillä ainakin pojalla korvat möhnäs, kun oli tulehdus päällä!