millipilille ekaks :hug: Oletkin jo päätöksen tehnyt ja se on varmaan oikea. Varppisti ooot puntaroinut asiaa monelta kantilta ja niistä tärkein juurikin on se ettei tule koskaan katumaan päätöstään, koska sellaisen katumuksen kanssa olisi tosi raskasta elää.
Vauvan grillaaja myös täällä. Mulla kans body, housut, hattu, sukat, huppari ja ohut peitto. Mutta likka nukkuu hyvin ja ei hikoile, niin näin meinaan pukea edelleen. Hän nukkuu varjossa.
Päikkärei nukutaan kolmet, aamu- ja iltapäikkärit on tunnin ja välipäikkärit sen 4-5 tuntia. Tämä siis silloin kun ollaan kotona. Kun ollaan liikenteessä niin ihan miten sattuu, niinkus tänään niin hyvä jos malttoi tunnin nukkua pariin otteeseen, mutta taisi kyllä nukkua autossa kun oli niin hissuksiin..toisaalta voi myös hyvin olla että oli hereillä, koska perillä oli simmut auki. Mä olen kans sitä mieltä että nää ei malta enää nukkua liikenteessä kun on niin paljon kaikkea. Vaunuissa eri kun sieltä ei nää..
Rosinante Meillä meni mökillä tosi hyvin. Vesikin saatiin vasta toisena päivänä sisään ( putkari kävi vetämässä ) , siihen asti pidin keittiössä kattilassa lämmintä vettä jos kakka olis tullu. Järvestä se vesi tulee sisälle meilläkin. Vähä kyllä arvelutti se pullojen pesu järvivedellä, mut keittelinkin sit useammin. Ja niinkus aiemmin kehuin se itkuhäly on ihan must! Etenkin jos hyvä keli ja aikuiset haluu esim grillaa tai olla ulkona niin vaavi voi nukkua posotella rauhassa ja saunominen toinen.
Mutta kyllä mä kans miettisin kaks kertaa jos yksin pitäs lähtee, kukas se ny kirjottikaan. Hirvee roudaaminen kamoissa ja kuitenkin ku ei sitä vaavia sinne ulkohuussiin viittis mukaan ottaa, saunanlämmityski olis vähä hankalaa ja tosiaan jollei olis sähköjäkään, ni noup. Vaikka mitehä ne on ennenvanhaan...blaa blaa, mut nyt onkin tänä päivä :x
Tinttu kerrohan sit että mitäh?
almaa mul on kans se naistentautien poli käynti ens ma. Saas nähä. Miten sulla siis oireilee SE?
Jollet halua vastaa julkisesti niin voitko laittaa yv:tä? Mulla ku edelleen välil tuntuu kuin joku tuikkasis neulalla tonne :/
Elukoista ymmärrän koiran omistajia täysin. Mulla kun on tuo kissa ja kun sanotaan että kissat on itsenäisempiä, mutta toi kissa on niin ihmisläheinen että on vähä koiramainen. Alku oli ihan karseeta, mutta nyt kun on tasaantunut rutiinit niin helpompaa. Iltaisin kun vaavi menee yöunille on kissan vuoro saada halia, mutta aina ei kyllä jaksa sitten enää :ashamed:
Glow Jännät paikat asunnon kanssa, mihinkäs päädytte?
Oon aika poikki, mutta kiva päivä oli siellä Hki. Neiti oli niin kiltti että mun sisko oli ihan et
miten voi olla noin kiltti laps. Eli kiitos yläkertaan taas kerran :heart: Ja vaiks ei malttanu juuri nukkua niin ei silti kiukkuillutkaan, halus vissiin seurustella serkkujensa kanssa vaan =) Kyllä se taas saikin pusua ja paijaamista etenkin siltä pienimmältä 1,5v:ltä :heart: Liikkistä!
Mies on mökillä eli mä menen nautiskelee X asennossa tonne sänkyyn ja kun ei tarvii tuuppia ketään ettei kuorsais. Eli täällä kans yks kuorsauksesta kärsivä :wave: Välil ihan siirryn olkkarin sohvalle ja kyllä mua pistää kiukuks kun mies vaan korisee havahtumatta, ku vaavi herää syömään, vaikka on paljon lähempänä vaavin huonetta kuin minä siellä olkkarin soffalla, dääm!! Mutta nyt siis nauttimaan, hyvää yötä!
reissusta väsähtänyt HM ja kiltti prinsessa 3,5kk