Mä vähän pelkäsin, että oisin jotenkin maassa, kun mies oli eilen poissa, mutta mulla tosiaan olikin
ihana äitienpäivä ihan Gretan kanssa. Mutta kauheeta, kun tuota tyttöä rakastaa aina vain enemmän, välillä mulle tulee ilon kyyneleitä, kun höpötellään ja naureskellaan yhdessä.
Yöllä nukuin tosi huonosti, Greta alkas pukkaan kakkaa jo n. klo 4.00 aamuyöllä, ja silloin on mahotonta nukkua, kun typy on niin levoton. Aamulla klo 8 olikin sitten ihan hereilä. En muuten jäänyt enää taistelemaan nukkumisen kanssa, vaan päätin ottaa itseäni niskasta kiinni.
Oon ollut jotenkin niin väsynyt viime aikoina, että joudun ihan itteäni patistelemaan lenkille, mutta päätin, että nyt riittää. Mähän sairastun vielä masennukseen, jos jatkuvasti luuhaan 4 seinän sisällä vain siksi, että mies on poissa, oon niin arka lähteen Gretan kanssa liikenteeseen ilman miestä. No, soitin yhdelle kaverille ja lähdettiin sitten kolmisteen shoppailemaan. Ajoin muuten ekaa kertaa Greta kyydissä 70km motaria, se ei ookaan aina ihan helppoa täällä Italiassa
Mutta kun lähin H&M on niin kaukana ja sitten siellä kauppakeskuksessa on myös ranskalainen KIABI (voi tilata myös netistä), niillä on musta ihania H&M hintaisia vaatteita niin lapsille kuin aikuisillekin.
Greta nukkui autossa ja oli hereillä tunnin verran tyytyväisenä vaunuissa, ei kyllä sitten nukahtanut kuin vasta kantoliinaan. Tänään jotain
30 astetta lämmintä, kantoliinassa toooosi kuuma, lyhythihasella bodylla ja housuilla Greta kyydissä. Mutta kun imetin heti kun Greta alkoi siihen malliin höpöttämään, ei tarvinnut ollenkaan itkeä koko reissun aikana paitsi silloin kun ilkeä tissi suihkaisi jälleen kerran silmään...
Meillä kanssa Greta on ruvennut viemään lelut suuhun, niin että kävin ostamassa pururenkaita ja pari helistintä, niitä Greta sitten tyytyväisenä helisteli kotiiin palattuamme. Kauheasti kuolaa, niin että varmaan pian voi odottaa hampaita myös täällä.
Greta tosiaan viihtyy entistä paremmin lattialla ja sitterissäkin niin, että sain jopa ripustettua pyykit narulle. Nyt taas nukkuu kantoliinassa, äsken reppana näki jotain painajaista ja itki unissaan :'( Kauheeta, mitä traumoja oon jo ehtinyt Gretalle aiheuttaa, kun noin pienellä on painajaisia?
Pitäisi tietty vähän herätellä, kun muuten menee nukkumaan niin myöhään, meillä ollaan aika tasan tarkkaan 2,5 tuntia hereillä illalla ennen kuin ollaan valmiita nukkumaan.
Tv. Imetyspaitoja ostanut Lentis ja hienoja mekkoja saanut Greta 3kk> :heart: