Helmivauvat 2009 ~toukokuussa~

Hyvää äitienpäivää kaikille ja etenkin niille, joille tämä on ensimmäinen! :heart: :flower:

Juu itse olin viime vuonna tähän aikaan jo pullat uunissa. :D Ja tuossa just vähän aikaa sitten mietin, että kohtahan se on odotuspuolella taas helmikuisten pino! :eek: Kyllä aika rientää nopsasti.

Ja näin äitienpäivän kunniaksi pitää hehkuttaa, että poitsu osaa nyt tarttua leluun kaksin käsin ja viedä sen suuhun! Sekä eilen onnistui nukutus perhepetiin niin, että en itse jäänyt viereen. :heart: Kun pojalla alkoi leikkimatolla silmät lupsaamaan, niin vein sen yläkertaan, syötin, jätin sinne vaikka oli vielä hereillä, ja ovi kiinni. Eikä sieltä kuulunut pihahdustakaan vaan poikanen nukahti itsekseen! Toivottavasti tämä onnistuisi jatkossakin, mulla kun ei tahdo kärsivällisyys riittää ainakaan vieressä makailuun ellen itse ole vielä menossa maate. Aiemmin poitsu on nukkunut alkuillasta usein sitterissä, mutta sitteri ei nykyään enää juuri ole käytössä.

Olettekos muuten muut jo vaihtaneet sitterin leikkimattoon?

Kiinteät: Täälläkin ajateltiin skipata vellit ja siirtyä suoraan pottuun/puuroon siinä 6 kk:n tienoissa. Pitäisikin nyt jaksaa pumppailla tuota maitoa, että on jotain millä löysentää ja makeuttaa puuroa. Jos pumppaan samaan aikaan kuin imetän, ni saan toisesta rinnasta yleensä 40-50 ml.

Kössi ja poikanen 3,5 kk
 
Ai niin, ja pitää vielä loppukevennykseksi kertoa kortista, jonka nuorempi tyttö joskus pari vuotta sitten oli tehnyt mulle tarhassa. Siinä piti kertoa isästä ja äidistä, ja kerrottiin näin:
Isi pelaa mun kanssa ja äiti on hyvä katsomaan televisiota. :LOL:
 
Ihanaa äitien päivää meille kaikille :flower: :flower: :flower: :heart:

Mulle oli kakkalahja Kaapsulla aamulla. :D
Muina vuosina isommat muksut on tuonu aamukaffet ja aamupalan sänkyyn omatekemien korttien kanssa. Siis jo siitä asti, kun esikoinen oli 6v ja neiti 3v. Muistan vielki ne kolinat keittiös ku Poju sie hääräs ja komens pikkusiskoa. Nyt sovittiin et ei tänä vuonna, et kun tuo vaavi heräilee mite sattuu ni nousen si ku vauvaki. Neiti oli tosi pettyny ku olin pystys, kun heräs.. Olis kuitenki halunnu sit. En kuitenkaan enää menny sänkyyn.. Ens vuonna sit taas. :heart:

GLOW halaus! Meil vähä samaa välillä, mies ei saa Kaapsua syömään, nukkumaan jne.. Ihan nyt tullu! Olisko, kun vaavit jo ilmeilee ja elehtii, niin eivät osaa tulkita enää tarpeita. Luovuttavat hiukan herkästi, kun toinen räpistelee...

Meillä oli eilen seksiä kuulkaas ihan ekan kerran!!!! Voi miten hyvälle tuntui. Oltiin jo vähän molemmat huolissamme seksittömyydestä. Mut on kyl ihan normaalia, pienen vaavin kanssa. Mun mielestä kaikki on normaalia, toiset enemmän toiset vähemmän. Tärkeintä on et molemmat ymmärtää tilanteen ja ovat samaa mieltä, tai ainakin isä osaa ottaa huomioon äidin väsymyksen ja mahdollisen haluttomuuden seksin suhteen. Painostaa ei saisi. Mulla oli sikäli ihana tilanne et toi mun mies on tosi herkkävaistoinen näis asioissa, ei ikinä oo tuos asias mua ahdistellu tai painostanu. (niin mun ex mies oli vähä toist maata)

Lueskelin imetystukipalstaa eilen. Meillä on ihan hirveen hankalaa päivisin tuo tissille käyminen. Alkaa heti raivota ja ottaa halukkaasti, kun puristan maitoa suuhun, mut ite kun imee niin menee hermoheti. Ajattelin et tässäkö se ny sit on. Mut onneksi FB tuli eilen puhetta ja menin tsekkaa neuvot rintaraivareihin!!
Nyt neuvot käyttöön ja hermoja tänne lisää, niin uskon et kyl se siitä viel. Yöllä imee ihan hyvin edelleen. Pitäkää peukkuja!

Saranzu ja Kaapsu 2,5kk
 
Alkuperäinen kirjoittaja KössiKenguru:
Ai niin, ja pitää vielä loppukevennykseksi kertoa kortista, jonka nuorempi tyttö joskus pari vuotta sitten oli tehnyt mulle tarhassa. Siinä piti kertoa isästä ja äidistä, ja kerrottiin näin:
Isi pelaa mun kanssa ja äiti on hyvä katsomaan televisiota. :LOL:
Ihana!
 
Ihanaa äitienpäivää kaikille.Näinhän seon että olemme kaikki omille lapsillemme maailman parhaimpia äitejä.
Kössin runossa lyhykäisyydessään oli kaikki :LOL: :kieh: meillä 12v kirjoitti että äiti, sinä olet tähti :heart:
Tuntui ihanalta kun noin iso poika kapsahtaa kaulaan.

äh, etteu äitiys unohdu niin itku kuuluu..isi muuten teki ihanaa ruokaa, en saa tehdä täällä mitään, olla vaan...arvatkaa osaako???
 
Hii pakko käydä kertomassa...
Meillä imetys menee nyt niin, et herranen alkaa lupsuttaa ja koht alkaa huuto... Kiepsautan kippuran toiselle tissille, alkaa taas imemään hetken alle minuutin ja taas huuto alkaa.. Ympäri ja toiselle tissille... Tämä toistuu monta kertaa... Sitten rauhoittuu imemään aikamme kiepsuteltuamme. :eek: :eek: :eek:
 
Glow: :hug:

Kössi: ihana runo :LOL:

Seranzullakin ollut ihana lahja Kaapsulta :D Kyllä kuulostaa hauskalta toi imetys!

Meillä noustiin ylös vasta 9 jälkeen, vau! Pätkissä oon nukkunut varmaan 7 tuntia! :p

Juu, ei ole miestä täällä hemmottelemassa, mutta ihan totta puhuen Greta ja Gretan hymyt ovat kyllä sellaisia lahjoja, ettei voi paremmaksi pistää :heart: On tätä päivää odotettukin ja on ollut odotuksen arvoista. Tää on vaan niin ihana :heart:

Mähän nukutan Gretan aina illalla yksin sänkyyn ja meen viereen vasta joskus tunnin jälkeen, silleen meillä on ollut hiukan yhetistä aikaa miehen kanssa, tai sitten mulla omaa aikaa. No eilen kun menin sitten Gretan viereen, tyttö vaikutti ihan elottomalta. Kosketin poskea, josko siitä säpsähtäisi, eikä mitään :/ Mun oli pakko oikein ravistella käsiä oikein kunnolla, kun olin menossa paniikkiin :ashamed: Kun ei kuulunut edes hengitystä... No, vihdoin älähti ja vaihtoi hiukan asentoa, mutta ei siihenkään herännyt. Kauheeta, en ole ennen nähnyt Gretaa noin syvässä unessa.

Miksi musta on tulossa aina vain hysteerisempi tuon tytön suhteen? Johtuiskohan siitä, että mies on poissa? Vai siitä, että mitä enemmän aikaa kuluu, sitä rakkaammaksi lapsi tulee? Sitä luuli rakastavansa kauheasti jo alussa, ja nyt tuntuu että rakastaa noin miljoona kertaa enemmän.
Ihanaa, TOUKKA, että täällä on muitakin mustiksia :heart:

Tv. Lentis ja mammankulta Greta 3kk+ :heart:
 
Oon muuten vasta nyt tajunnut, että millainen duuni omalla äidilläni on ollut mun kanssa :ashamed: Ja mä olin vielä 1000 kertaa vaikeampi kuin Greta edes huonoimpina päivinään. Oikein kiitin äitiä vaipanvoihdoista ja oksujen siivoamisesta tänään, häntä rupes aivan itkettämään. Toki olen aina silleen äitiä kiittänyt, omana syntymäpäivänänikin aina erityisesti synnyttämisestä ;), mutta en sitä ole oikeasti tajunnut ennen kuin itse olen noussut sadannen kerran vaihtamaan vaipan keskellä yötä... Parempi myöhään kuin ei milloinkaan :D
 
Lentis, niinhän se menee, että tuon äitiyden tajuaa oikeasti vasta, kun sen itse kokee.. :heart:
Ihan hirveä tunne, kun luulee et vaavi on eloton... Tiedän!!
Mä olin puolentois tunnin lenkil TAAS! Jee nyt kilot lähtee!! Karvisen ruoka on uunissa :whistle: :whistle:
 
Hyvää äitienpäivää kaikille! :flower: Toivottavasti teitä on hemmoteltu.

Mä oon vähän kärttyinen, kun mies ei oikeen osaa järjestää mitään spesiaalia. Viime vuonna ku oli mun eka äitienpäivä, niin muistan olleeni tosi pettynyt, kun sain "vain" aamukahvit ja valkovuokkoja. Eli just sen verran kun olin etukäteen toivonut saavani. Silloin kyllä aika avoimesti osoitin pettymykseni, mutta kuinkas ollakaan, ei pistänyt paremmaksi tänäkään vuonna. Kai siltä oli mielestään paljon, kun se leipoi muutaman sämpylän aamiaiseksi ja pikaisesti sutaisi pojan kanssa kortin tapaisen A4:lle. Yritin olla kiitollinen, mutta jotenkin en osaa olla toivomatta enempää. Äsken mies lähti esikoisen kanssa äitinsä luona käymään. Mä en lähtenyt mukaan, kun sen vanhemmat just kävi meillä pari päivää sitten. Sinnekin oli viemässä vain muutaman valkovuokon. Yritin sitä patistella panostamaan vähän enemmän, joitakin ideoita oli, mutta ei. Ei se vaan tajua. En malttanut olla sanomatta, että olisi voinut vähän paremmin varautua äitienpäivään, ja nyt sillä sitten on paska fiilis. Ja nyt mullakin kun olen näin kiittämätön. Noh, sama juttu taas ensi vuonna! :) Kiva äitienpäiväperinne...

Viljalle tuli eilen maagiset 3 kk täyteen! :heart: On tuo kyllä aivan hurmaava tapaus. Nukkuminen on ainut asia, mikä on hankalaa. Muuten olen ihan myyty. Päiväunet on alkanu sujumaan suht. hyvin. Nukahtaa yleensä muutamassa minuutissa vaunuja heijaamalla. Parhaina päivinä nukkuu jopa kahdet 2 - 3 tunnin unet ja jotkut lyhyemmät, huonoinakin 45 min kerrallaan. Parannusta! Neiti on alkanu laulamaan unilaulua unta hakiessaan, aika hauskan kuuloista. Mietin ensin, että mitä se tuolla juttelee, mutta sitten tajusin, että unilauluahan se laulaa. Esikoinenkin teki sitä, mutta aivan eri kuuloisesti lauleli. Yön onkin sitten eri juttu. Nyt taas eka unipätkä on kolmisen tuntia (välillä oli vähemmän). Sitten hyvänä yönä toinen samanlainen pätkä jne., mutta huonompina heräilee tuon tuosta, ja ährää pierua ja kakkaa. Viime yönäkin nukkui huonosti, ja sitten kun esikoinen heräsi viiden (!) aikaan, niin otin suosiolla vauvankin ylös ja avustin kakkaamisessa. Kummasti rentoutui. SItten painuttiin pariksi tunniksi maate, vaihdettiin isin kanssa esikoisen viihdytysvuoroa. Hauskaa muuten kun vauva on ruvennut kutisemaan (sekin tärkeä kehitysvaihe jonkun lähteen mukaan). Parhaat naurut saa, kun nenällä kutittelee mahanseutua. :)

Mutta ongelmia meillä edelleen on, siis tuon esikoisen kanssa. Vauvan syntymän aiheuttama kriisi paheni taas, kun poika sairasti. Ihan mahdotonta. En edes ala tarkemmin kertomaan, mutta säälittävän koville ottaa. Meidän pikkumies on mahdottoman herkkä ja tunteikas sekä kaikkeen voimakkaasti reagoiva, ja ennakoinkin vauvan syntymän olevan sille kova paikka, mutta en ikinä olisi arvannut, että se voisi ottaa NÄIN koville. Joku kirjoitti, että ei varmaan teekään enempää lapsia tuon takia. On kamalaa, että tuntuu siltä kuin olisi pilannut toisen elämän, mutta kyllähän se pidemmän päälle kääntyy plussan puolelle.

Niiskunenä jos vielä mietit sitä pään kasvua, niin lohdutukseksi kerron, että mun pojalla on nuo mitat ollu vielä hitusen isompia, ja neuvolakortissa lukee vain että "pään kasvu hyvää". Ei mitään ikinä sieltä viestitetty, että olisi ollut aihetta huoleen. Pään muotokin vaikuttaa. Sillä ainakin on suht. matala pää...

Nyt täällä olisi rauha. Voisin ottaa pienet "sikiäimet", niin kuin mun isä asian ilmaisee..

Matma ja Vilja 3 kk
 
AArgh mä kirjotin pätkän ja sit en saanutkaan sitä lähetettyä :headwall:

Lyhesti..LENTOEMO:mulle on käynyt monestikkin noin et vauva ei reagoi,ei maha liiku eikä hengitystä kuule sit iskee paniikki, ja vauva säpsähtää.Se on hirvee tunne ja joka kerta säikäyttänyt..

Äitienpäivä lahjaksi sain mieheltä vaaleanpunaisen kameran,mitä oon toivonutkin,en vaan olis uskonut että nyt sen ostaa.Mies kun harrastaa valokuvausta ja sillä on tollanen järjettömän iso kamera mitä en osaa käyttää.Nyt on kiva ku voi itekki ottaa lapsista kuvia :D oli kyl kallis lahja mutta tuli tarpeeseen ja yllätyin kyllä täysin :heart:

mutta nyt sänkyyn katteleen telkkua

niin ja hyvää äitienpäivää kaikille helmimammoille :flower:

hemuliina ja rakkauspakkaus 3kk :heart:
 
Toukka: kiitos linkistä, noita on tosi kiva lukea! :flower:

Matma: kärsivällisyyttä miehen kanssa! Ei ne tosiaan usein tajua, eivät sitä tahallaan tee.Mutta tokihan olis varmaan ollut kiva, jos mies ois ymmärtänyt yllättää.

Huojentavaa kuulla, että muillakin on vauvat säikäytelleet liikkumattomuudellaan :hug:

Oon täällä ruoskinut itseäni, kun oon jaksanut tooosi harvakseltaan kirjoittaa päiväkirjaa näistä Gretan ekoista kuukausista, raskauspäiväkirjaa kun kirjoitin viikoittain. Sitten vaan tuli mieleen, että tässä pinossahan muutama oli kopsannut ne raskausajan kirjoitukset tietskalle. Kopioin idean ja kulutin ison osan äitienpäivää kopsaamalla näitä mun juttuja, tulee sitten Gretalle aikoinaan kiva kirja omasta vauva-ajasta :heart: Mutta kylläpä mä oonkin ollut ahkera kirjoittelija, aina suuna päänä :ashamed: Oli kyllä kiva palata ajassa taaksepäin ja muistella ihan noita Gretan ekoja viikkoja, nyt jo kolmessa kuukaudessa tuntuu, että tyttö on kasvanut niiiin kauheasti.

Mitäs teillä muuten vauvat tykkää peileistä? Meillä vielä pari viikkoa sitten itkettiin, kun Greta näki itsensä peilistä. Nyt sitten muutaman kerran on vain kattellut hiukan tyyliin "miksi mammalla on tuossa kuvassa toinen vauva sylissä?", mutta tänään tyttö nauroi ihan onnessaan joka kerta, kun peppupesulla huomasi ihanan vauvan siellä mamman sylissä. :heart:

Että leppoisasti kului meillä eka äitienpäivä, mies soitellut muutamaan otteeseen varmaan hiukan huolestuneena, että oonko kauhean suruissani kun yksin Gretan kanssa vietettiiin. No en ollut, meillä oli oikein kivaa :heart:

Tv. Lentis ja höpönassu 3kk>
 
Heipä hei!

HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ KAIKILLE!! :heart:

Sain mieheltä kukan ja kortin sekä aamupalan sänkyyn. Vei myös minut ravintolaan syömään. :)

Meillä ollaan nyt viikko syöty kiinteitä. Peruna-porkkanalla tosiaan alotettiin ja nyt alkaa jo luistaa syöminen... Tänään uskaltauduin ottamaan päärynäsoseen siihen rinnalle. Se upposi huomattavasti paremmin, yl-yl, :D Meillä siis syödään niin, että aamuisin ja iltaisin saa peruna-porkkanavellin, 2x päivässä kasvissoseen, 1x päivässä marja/hedelmäsoseen ja muutoin maitoa.

Juuso on ruvennu nukkumaan tosi hyvin. Viimekin yönä nukkui 22-09 eli 11h putkeen! :eek: Sitten söi ja nukkui vielä pari tuntia. Ja nukkumaan mennään aina klo 21-22 välillä. Päiväunet nukutaan milloin sattuu, eli niille ei mitään tarkkaa aikaa ole.

Me lähdetään miehen kanssa ens viikonloppuna juhlimaan. Poika menee yökylään mun siskon luokse. :) Ei jännitä yhtään jättää poikaa hoitoon, kun tietää että on osaavissa käsissä. Mä olen huomannut, että en edes ole hirveän riippuvainen pojasta. Luulen sen johtuvan siitä, kun en ole imettänyt juuri ollenkaan eikä siis pojan ruuan saanti ole ollut pelkästään minun "huoleni". Mutta varmasti ikävä tulee, kun poika ens perjantaina menee hoitoon. :'(

Tinttu & Juuso n.3½ kk
 
Iltaa,

kiva että äipillä on ollut mukavia päiviä ja :hug: niille joilla pettymyksiä!
Se on kyllä jännä kun joillekin miehille on niin vaikeaa se yllättäminen, tuo omanikin on aika laiska, mutta viimeaikoina kyllä betrannut, kun olen sitä ääneen ihmetellyt ja sanonut ettei se muista kuitenkaan niin en mäkään enää viitsi vaivaa nähdä sen eteen...meillä toiminut tälläinen strategia ;)

Mä en odottanut oikein mitään just ettei sitten pety, mutta yllätys yllätys sainkin kortin johon oli sormivärillä 'painettu' vaavin jalan jälki =) Lisäksi lahjakortin vaatekauppaan ja neiti piti vielä kunnon pierukonsertin, mikä sai mut nauramaan kippurassa :D
Pekoniaamiaisen valmistinkin sitten itse. Vaunuttelut koko perheen kesken ja sitten anoppilaan onnittelemaan ekaa mummon ( miehen äiti ) päivää =) Oli kaakut, pullat ja piirakat että röllykkä on taas ollut tyytyväinen koko päivän. Sitten vielä toinen kyläily ja kotona vasta 20 pintaan.
Neiti menikin sitten nukkumaan jo ennen normaali kymmentä, kun meni niin katkonaisiksi nuo päikkärit tänään ja silmät muljahteli jo päässä. Äippä taitaa mennä kohta kans...
..jaaha tuolla se edelleen möykkää sängyssään, meillä todellakin mitä huonommin on päikkäreitä nukuttu sen huonommin starttaa yöunet. Yliväsynyt reppana!

Tinttu Ihanaa että pääsette juhlimaan ja oikein yhdessä =) Meillä on kans käyty, mutta vuorotellen. No anoppi tulee taas ke muutamaksi tunniksi harjottelemaan vaavin hoitoa, niin ehkä sitten joku kerta voi ajatella yökylää :)

KössiMitä sä meinasit että siis vaihtaa sitteri leikkimattoon? Meillä on kyllä molemmat ollut kokoajan käytössä ja meinasin että on edelleen...
Ja lapsen suusta se totuus tulee :)
Hyvää yötä!

HM ja neiti ke 3 kk
 
Tinttu: Mikä on teien syömisen aikataulu? Mä oon yrittäny meille jotain kehittä meil syödään 22 velli 6-7 maito 10 maito 12 sose 15 maito 17 maito 19 sose. Ihan vaan mielenkiinnosta ku jotenki kuvittelin et ne kiinteet vähän pidentäis ruokaväliä mut ei..... kuinka paljon sosetta / maitoa teil syödään kerrallaan? Meil noin puol purkkia sosetta 160ml maitoo ja 200ml velliä.

Toukka
 
Tinttu: kuin paljon suurinpiirtein teien vaavi nukkuu päiväl? ku tänään ei nukkunun yht ku 3h varmaan 6 eri ajankahtana niin yö unille ruvettiin jo klo 19....

Lentsikka: mä oon kopiioinu wordiin ny on jo joku reili 50 sivuu, mut siinä on raskausaika kans!
Meillä lähinnä kiinnostaa jos valo osuu peiliin ei muuten....

Toukka
 
Päikkärei Meillä nukutaan normaalisti aamupväl tunti, iltapäivällä vaunuissa se 4-5 tuntia ja illalla vielä tunnin ennen yöunille menoa klo 22. Eli n 18 tuntia/vrk, mutta on toki poikkeuksia niinkus tänään.

Syöminen Nania kerralla 100-140ml 2-3 tunnin välein paitti tietty kun nukutaan noita yöunta tai pitempää päikkäriä. Ja pari kertaa ihan kokeeks on mennyt jopa 200ml tai yli..ilmeisesti jotain tankkausta, koska keskiverto määrä on 120ml.

Jaahans ja nyt vasta huomasin että toukka kyselikin just Tintulta..ja meikä vastailee täällä.. :headwall:

..ja tuo vaavi öykkää vissiin koko yön :whistle:

Juu mä meen nukkuu.
 
Hyvää äitienpäivää kaikille :flower: Ehdinpäs vielä tämän päivän puolella, kun oltiin reissussa =)

Kahdestaan ajelin yhteen suuntaan 270km ja hyvin meni! Noin puolessa välissä menomatkalla poitsu heräili ja kitisi pikkasen, mut juttelin hänelle ja jatkoi sitten uniaan. Eli pysähtymättä ajeltiin mennen tullen, paluu matkalla tosin mummi istui poitsun kanssa takapenkillä :)

Kössi; meillä kans sitteri ja leikkimatto olleet käytössä koko ajan. Tosin sitterissä on viihtynyt vasta muutaman viikon. Ja molempia aioin käyttää vielä jatkossakin.

Peileistä tykätään katsella omaa kuvaa ja sille naureskellaan :LOL:

Hammas on meille ihan tosissaan tulossa. Katsoin äskön itsekin suuhun ja alas oikealle on tulossa kulmahammas. Ien on pullolla ja valkoista kuultaa läpi, kuolaa tulee suusta kokoajan ja kädet, kuolarätti ja lelut menee suuhun. Aikas aikasessa on poika. Just kun mä ajattelin, et vatsavaivat vois alkaa helpottaan kun maaginen 3kk tuli täyteen, niin ei sit; nyt tehdään hampaita :headwall:

Mies oli muuten siivonnut kodin ja hakenut kukan mulle. Ne odotti mua, kun kotiuduin tänään. Ihanaa! Aamulla kyllä soitteli mulle, mut ei toivotellut äitienpäivää ja olinpas pettynyt. Halus kuulemma säästää toivotuksen kasvokkain. Mä jo luulin, et se oli unohtanut, et mä oon äippä :LOL:

Mut nyt suihkuun! Saan kuulemma vielä hieronnan ennen nukkumaan menoa, ja yhden oluen aion juoda =)

Tuiskunen ja Alexi 3kk1vko
 
HAAVEMAMMA: Et missään tapauksesa saa vastata, höppänä! Toki muutkin kertokaaa miten teillä syödään, TINTTULTA ny kyselin tarkemmin ku syövät jo soseita et miten niitä aikatuluttais tai sille. HM :hug: Ootsä välil hassu!

LENTSIKKA: Siitä nettisivusta vielä, niin mä tykkäsin ku siiänä on joka viikolle oma leikkehdotuksensa, ajattelin heti tänään kokeilla rumpuleikkiä, vaikka aina jotain tulee touhuttua niin kiva saada lisä vinkkejä ja sitten ku siel on kirjoitettu viel et mitä kehitystä se edistää tai esim sitte läysin et miten edistää kääntymistä, ku meil ei ainakaan käännytä tarkoituksella.

 
Toukka: Miten sitä kääntymistä voi edistää? Koitin selailla sivuja mut ei sattunnu silmään. Silmät on kyllä ihan ristissäkin kun esikoinen heräsi kuudelta ja päätti sitten herättää myös minut ja vauvankin. Komensin sänkyyn miettimään oliko hauskaa oikeasti herättää meidät niin pirulainen nukahti :headwall:

Pakko purnata eilisestä äitienpäivästä ja miehen ajatuksen juoksusta. Sanoi et oisi ostannu jonkuu korun mut ei viit sinny kun en taida niitä kuitenkaa käyttää. Joo, syksyllä harmittelin sillee kun ei oo mitään koruja mitä voisin käyttää!!! Sit sano että meinasi tehdä aamiaista mut et oo tainnu aikoihin aamusin syödä. En kyllä ikinä ruuasta kieltäydy, en vaa ole syönyt kun pitää aamusin kiirettä näiden kahdenkaa. Hyvä että kahvia saa juotuu. :kieh: No... ihan kiva äitienpäivä kuitenkin.

Täällä kanssa taidetaan alkaa kiinteiden maistelu kun tota korviketta menee niin tolkuttomasti.

Ja mikä ihaninta, vesirokko alkaa olla ohi! :)
 
Glow
hiphei!
tääl jo tunnin kunnon aamulenkki heitetty! juuri ennen sadetta ehdittii kotii.

Eilinen loppupäivä meniki oikeen kivast :)
Mieskin heräili suht ajoissa ja oli oikeen ihana :heart: heh, onneks en ehtiny sille murjottaa edes, mitä sitä suotta tuhlata aikaa semmoiseen...
Käytiin porukalla vanhempienkans syömässä. Oli tosi hyvä seisovapöytä ja hauskaa oli. Onni hetken katteli menoa, kunnes päätti käydä nukkumaan! :)

Mulla tuli ihan tippa silmään kun eilen aamulla hain esikoiseni isänsä luota. Poika toi mulle valkovuokkoja maljakossa! :heart:

Mä pähkäilen tässä noiden kiinteiden kanssa....että mitä sitä antais ja mitenkä. Viime torstaista oon antanu aamulla ja illalla maissivelliä Onnille. Peruna-porkkana sosetta tein jo kerran innoissani pakkaseen... mitään maissisosetta en oo nähny missään.... voiskohan sitä tehä ite jostain pakastemaissista?! :xmas: vai ottaa ton perunaporkkanan rinnalle?
 

Yhteistyössä