Ei mee tasan unensaannit täälläkään... miehellä se on niin ylitsepääsemätöntä nousta yöllä, vaikkakaan ei koskaan herää pojan öninöihin ni joutuisin sen herättämään... ja viikolla muutenkaan en viitsi sitä herätellä ku lähtee jo ennen kukon pierasua töihin.. mut viikonloppusisn olis kiva itekkin joskus nukkua pidempään.. mutta ei.. ainoat kerrat on syöttäny pojan jos mä olen ollu jossain riennoilla...
mä herään tosi herkästi yöllä, jopa erilaiseen hengitykseen ja kääntyilyyn.. välillä niin raivostuttaa kun sitten sitä vaan odottaa että no kait se kohta herää...
mutta jospa nuo kohta loppusisvat nuo yösyömiset..
tänään on muutenkin ollu helpompi päivä.. ei yhtään sellasta kiukkua kuin parina ed. päivänä.. katottaas ku yöunille aletaan minkälainen souvi tällä kertaa...että tokkopa se sitten korvista johtuukaan, tiedä sitä.. tänään ainaki helpompaa...
mä herään tosi herkästi yöllä, jopa erilaiseen hengitykseen ja kääntyilyyn.. välillä niin raivostuttaa kun sitten sitä vaan odottaa että no kait se kohta herää...
mutta jospa nuo kohta loppusisvat nuo yösyömiset..
tänään on muutenkin ollu helpompi päivä.. ei yhtään sellasta kiukkua kuin parina ed. päivänä.. katottaas ku yöunille aletaan minkälainen souvi tällä kertaa...että tokkopa se sitten korvista johtuukaan, tiedä sitä.. tänään ainaki helpompaa...