Heippa, meillä ateriarytmi heittelee tosi paljon. Välillä mennään aamupuuro- lounas sose- päivällis sose- iltapuuro systeemillä ja välillä jää aamupuuro väliin ja aika usein lounas tai päivällinen kun pojalla ei vaan ole nälkä. Neuvolassa sanoivat, että vauvoilla voi heitellä toosi paljon se miten paljon syövät kerralla. meillä näin onkin, välillä poika vetäsee ison sosepurkin hetkessä ja välillä ei uppoo edes puolet. Se onki välillä turhauttavaa kun oon tehny aika paljon ite soseita ja sitten aina arvon, että paljonkos sitä nyt sitten sulattais..no eipä se kallista ole vaikka paljon menee hukkaan.
Mä oon kaikilla matkoilla käyttäny ihan tetra vastikkeita, poika vetää nykyään tuttelit taskulämpimänä tai jääkaappikylmänäkin uppoaa.
Mä oon koittanu saada poikaa pitää ite tuttipullosta kiinni, mutta ei millään onnistu, toinen van sählää ja riehuu.
Meillä on imetys mennyt ihan sähläämiseksi, oon kovasti miettinyt, että pitäiskö se sitten vaan lopettaa. Poika imasee pari kertaa ja siten heiluu pää jo jokapuolella, jalat ja kädet vispaa niin ettei tissi pysy suussa ja päätä tosiaan kääntelee kokoajan. Oon kpittanu kaikki asennot ja niin hyvin nälkäisenä kuin suht täytenä. Yöllä on ainoa aika jolloin onnistuu. Oon nyt sitten pumppaillu, se vaan on aika p:stä..Mites teillä muilla sujuu?
Jotenki ihanaa kun tuntuu että on alkanu sujumaan jo melko rutiinilla tää vauva elämä, vaikka ainahan noita yllätyksiä tulee
Huomenna meillä on miehen kanssa kahdenkeskinen aamupäivä, poika menee mummolaan hoitoon. Wau, mitähän me keksitään
Oho, nyt kuuluu kutsu..
Kesää kaikille!
Pullis ja poitsu 5,5kk noin suunnilleen