Labello: nyt oli ehkä 4. päivä, kun en lainkaan imetä päivällä, ja kyllä jo näkyi maidontuotannossa silleen, ettei ollut mitenkään tajuttoman pinkeet rinnat ees nyt illalla. En ole kyllä pumppaillut, kun illalla ja yöllä typy kyllä tyhjentää rinnat joka tapauksessa. Mutta joo, kyllä ne viikko viikolta ovat tyhjemmiltä tuntuneet, ja kuitenkin aikas paljon sieltä on maitoa tullut, kun vielä viikko sitten Greta ei käytännös juonut mitään muuta kuin rintamaitoa ja kunnolla märkiä pissavaippoja oli varmaan 6-8.
Haikea olo, kun imetys on näin vähentynyt. Mutta aikansa kutakin =) Greta on jo niin iso tyttö, kun kävelee ja kaikkea :heart: Illalla aion kyllä tarjota vielä niin kauan kuin kelpaa, en aivan kokonaan henno luopua, imetys on jotenkin niin ollut mun juttu. Niin ja yöllä tyttö sitten oikein vaatii, neuvottelut alkavat sitten hiukan myöhemmin, kun ymmärtää, että tisutkin haluavat nukkua
Haavemamma ja muut uimarit: Kauanko tämän ikäinen voi olla lastenaltaassa ilman, että ruumiinlämpö kärsii? meidän ois tarkotus mennä yhdessä uimaan, ja mietin, että kauanko voin uida sillä aikaa, kun leikkii isänsä kanssa, mä vien sitten suihkuun ja pukemaan, että mieskin saa kroolattua.
Kvartti: huh, mikä mahatauti!
Onneksi on ohi :hug:
Tuiskunen: kuulostaa niin symppikseltä toi sinisten lelujen kuljettelu. Meillä myös harrastetaan teema-kuljettelua, eli kummassakin kädessä pitää olla samaan esineryhmään kuuluva vekotin, voi olla eri paria, esim. eri kengät tai sukkikset tai kirjat jne. mutta samaan ryhmään on kuuluttava, muuten menee tasapaino
Ja mahtionnea uudesta taidosta, eikö se oo 18kk eteenpäin se lelu?
Seranzu: oot varmaan oikeassa siinä, että mitä myöhempään aloittaa, sitä vakaammin sitten kävelee, mutta Greta on kyllä oikeastaan vähän "huijannut" tässä kävelyjutussa, koska alkoi ottaa ekat askeleet silloin 11,5kk iässä, mutta vaikka oli selvää, että osasi kävellä, suostui kävelemään vain kädestä kiinni pitäen melkein kuukauden verran. No, paree näin, ettei oo tarvinnut kaatuilla, 2 ekaa päivää otti parin metrin välein tukea, mutta sitten on vain kävellyt niin kuin ois niin tehnyt koko ikänsä.
Almaa: Mulla oli tässä yks päivä niin outo olo, että tein raskaustestin :ashamed: En ollut raskaana, mutta olo oli niin hämmentynyt ja ristiriitainen, että mun vauvakuume lopahti siihen
Ok, nyt tietty sitten oonkin raskaana, kun kirjoitan näin, mutta tajusin, että meillä on nyt tosi ihanaa kolmestaan. On enemmän aikaa itselle ja muutenkin leppoisampaa ja keskityn nyt lellimään rauhassa tuota yhtä
Olen niin rajoittunut ihminen, etten ollenkaan ole varma pystyisinkö antamaan tarpeeksi kummallekin, kun jo yhden kanssa tuntuu siltä, että kaikkeni olen antanut
Mä haaveilen pääseväni taas sukeltamaan, kirjoittavani gradun, meneväni Malediiveille "itsenäisen" taaperon kanssa niin, että sitä pystyy jonkin verran rentoutumaan itsekin. Varmaan sitä tosi paikan tullen pystyy ihan mihin vain, mutta laiska kun oon, niin toistaiseksi riittää tämä yksi ipana ihan hyvin. :saint:
Tänä aamuna kävin ekaa kertaa juoksemassa vaunujen kanssa. Hidastihan se menoa, mutta hätä keinot keksii, kun mies on taas Ameriikoissa, niin pakko oli jotain keksiä, jso meinaan puolimaratonille kesällä. Tällä kertaa en kyllä taida päästä kuntoon ihan parissa kuukaudessa, sen verran on vielä raskauskiloja jäljellä
Käytiin myös ekaa kertaa paikallisessa perhekerhossa. Aluksi Greta vierasti ja itkeskeli partaiselle sedälle, mutta lopussa juoksi innoissaan muiden mukana :heart: Mennään kyllä uudelleenkin, tosi hienot tilat, leikkikeittiö/kioski ja kaikki, kaksi kertaa viikossa vapaata leikkimistä ja kerran viikossa lisäksi käy joku lastenkasvatuksen ammattilainen pitämässä esitelmiä. Kivoilta vaikuttivat mammatkin, oli mukava saada uutta juttuseuraa. Tosin piti sitten ottaa käyttöön vaan yhdet päikyt, kun muuten ei ehditä koko kerhoon. Suht hyvin näytti pärjäävän yksillä, kattotaas miten huomenna.
Nyt meen rentoutumaan soffalle salmiakin kera
Tv. lentis ja iso tyttö Greta 1v 2vkoa :heart: