Merkkaillaan, ja kerrotaan että tänään on ollu hyvä päivä!
pitkästä aikaa! Voimat alkaa tulla takasin (kiitos raudan mikä pysyy sisällä ja flunssan mikä alkaa olla poissa ) .
Aamulla tuntin ulkona pulkkamäessä muksun ja koiran kanssa. No minä ja koira ei kiivetty mäkeä ylös sentään. Oli niin ihanaa olla ulkona, aurinko paistoi, eikä palellu vaikka pakkasta jonkun verran. Ulkoilun jälkeen maistu ruokakin!
Iltapäivällä jaksoin lähteä vielä kaverin kanssa käväsemään kaupoilla! Mun oli aivan pakko lähteä ostamaan vauvalle pari 56cm bodyä, oli pakko saada tietyn väriset
No arvatkaahan jäikö se siihen kahteen bodyyn?! ei... mutta ei se mitään! Olikohan tutta merkkisiä vai mitä, tullu uusia ihanan värikkäitä bodeja, potkareita ym. raikkaan vihreää ym.
Piti tietysti esikoisellekin ostaa pari paitaa, ettei vaan kokoajan vauvalle jotain. Tuskinpa se poitsu mieltään pahottas siitä että vaan vauvalle ostellaan, mut äippä itse taas kerran....
Kyllä oli kivaa kaverin kanssa pitkästä aikaa. Kotona sit katottii miehen kanssa Kummelin Jackpot vai mikä onkaa dvd, hauska oli sekin.
Mä saan nykyään ihan ihme nauru hepuleita hassuista asioista ja mies nauraa sitä kun mä nauran. Saan kyl itkukohtauksiakin. Satuin kattomaan 45min "hyvä kuolema" ihan lopun näin, että mua itketti. Elämä on epäreilua.
Nyt saan tuntea nahoissani päivän reippauden. Alaselkä on pitkästä aikaa kipeä, lisänä sit nää "normaalit" liitos ym. kivut, niihin on jo tottunu...
Huimausta on täälläkin, on ollu enemmän ja vähemmän koko raskausajan. Eipä siihen kukaan lääkäri ole mitään osannu sanoa, jos on asiasta maininnu kerran jos toisenkin.
Seksiä, hmmm, mitä se on
Eipä ole ollu hetkeen, mua ei kiinnosta tän mahan kans alkaa touhuaa, ei oo yhtään "semmoinen olo", mieski on sen ymmärtäny ja kun mulla näitä kipujaki/supistuksiaki on ollu niin ei se varmaan oikeen uskaltaiskaan. En oo oikeen osannu ajatella asiaa synnytyksen jälkeen olevalle ajalle, tapahtunee aikanaan... Ehkäsy, en ole ajatellu sitäkään. Ehkä me saadaan uus vauva sitte
heh, heh.
Oikeesti, en tiedä mitä sitä käyttäis. Mä en halua pillereitä kun ne alkaa kiukuttaa. Kierukka ei kuulosta kivalle, kumit, äh ei niitä jaksa...
Tosin, eikös jossain sanota et kumeja pitäis käyttää imetysaikana? jotain tulehduksia ettei vaan tule... mulla on jostain tämmönen mielikuva, voin olla väärässäkin.
Vaikkei meillä seksiä olekaan nyt ollu pariin kk, niin kyllä täällä halitaan ja pussaillaan silti, tuntuu että rakastan tota siippaa aina vaan enemmän, tuntuu että sekin mua.
Onko teillä musiikkimakuun tullu mitään muutoksia tässä taannoin?
Mulla on! Kaikki tanssipoppi on jääny unholaan, mitä jostain nrj:lta kuuntelin ennen. Nyt soi iskelmä
ja just kaivoin Dingoa ja Vesku Loiria! Satuin näkemään Veskun konsertin yks päivä telkusta, esitti tosi hienosti toisten biisejä. Mukavan rauhallista.
Mut yhtä en ole unohtanu ja se on Lauri Tähkä! Sain joulupukilta uuden levyn... Aika hauskaa kun tuo 5v hoilaa vähän lauri tähkää...
Heh,hee, huomasin et meidän juustopaketin parasta ennen päiväys on mun LA
että sen verran pyörii päässä nämä asiat... LA on muuten mun nimipäivä
aika hassu sattuma.